DİYORLARKİ MAHALLE TEMSİLCİSİ SENSİN, DELEGE SEÇİLMEK İSTİYORSAN LİSTENİ HAZIRLA
BÖYLESİNE KARMAŞIK BİR ORTAMDA, ÜYELERİN BİR BİRLERİNİ TANIMADIĞI, SEÇMEDE SEÇİLMEDE HİÇ BİR EŞİTLİĞİN ADALETİN OLMADIĞI BİR YARIŞTA, DELEGE SEÇMEK VE SEÇİLMEK İÇİN GİZLİ PAZARLIKLARIN, GİZLİ GÖRÜŞMELERİN YAPILDIĞI BİR ORTAMDA LİSTE HAZIRLAMAM ASLA SÖZ KONUSU OLAMAZ. LİSTE HAZIRLAYANLARA BENİMDE İSMİMİ YAZARMISINIZ DEMEM ASLA SÖZ KONUSU OLAMAZ. DELEGE OLAMIYORSAM BU AYIP BENİM HANEME YAZILAMAZ. ÇÜNKÜ NASIL ÇALIŞTIĞIMI ÇALIŞAN ÜYELERİMİZ BİLİR, İL İLÇE BAŞKAN VE YÖNETİCİLERİMİZ BİLİR. MİLLETVEKİLİ ADAYLARIMIZ VE MİLLETVEKİLLERİMİZ BİLİR. YAZILARIMI YAYINLAYAN YEREL BASINIMIZ KÖŞE YAZARLARIMIZ BİLİR.
Bu Blogda Ara
1/26/12
1/25/12
Saygı değer Nurten hocam.
Partime insafsızlık
etmiyorum. Partimize 17 yıldır insafsızlık edenlerin insafsızlıklarını
yazıyorum. 17 yıldır parti üyesine parti içi seçimlerde oy kullandırmayanlar, insafsızlık
yaptı. 17 yıldır örgüt ağı kurmayanlar, mahalle sokak temsilcileri seçmeyenler,
çalışma grupları oluşturmayanlar insafsızlık yaptı. 17 yıldır hiç bir örgüt
toplantısında parti üyesine kendini ifade etme, düşüncesini açıklama, önerme eleştirme
hakkını kullandırmayanlar insafsızlık etti. Yıllarca örgüt toplantısı yapmayanlar,
insafsızlık yaptı. 17 yıldır partimizi iktidar yapmayan anlayış
zihniyet uygulama insafsızlık yaptı. 17 yıldır ahbap çavuş hısım akraba
ilişkisiyle masa başında kâğıt üstünde delege seçenler insafsızlık etti. 17
yıldır ön seçim yapmayanlar parti içi demokrasi uygulamayanlar, küçük olsun benim olsun diyenler insafsızlık
etti. Yıllarca aynı mahallede oturan üyeleri bir birleriyle tanıştırmayanlar kaynaştırmayanlar
insafsızlık etti. Bu insafsızlıklara, eşitsizliklere, adaletsizliklerle
ilkesizliklere kuralsızlıklara haksızlıklara hoca ve demokrat kimliğinizle sesiz
kalıyorsanız görmezlikten geliyorsanız, özür dilerim ama o insafsızlığı partimize siz yapmış
oluyorsunuz. Sevgi ve saygılarımla
1/24/12
CHP’NİN GERÇEK SAHİPLERİNİ UYARIYIORUM. MUHALİF HAREKET YAKINDAN TAKİBE ALINMALIDIR
CHP’NİN GERÇEK SAHİPLERİNİ UYARIYIORUM. MUHALİF HAREKET YAKINDAN TAKİBE ALINMALIDIR
CHP’NİN gerçek sahibi olan, yani sadece kendilerini değil, CHP’NİN birliğini, bütünlüğünü, cumhuriyetin kazanımlarını ve değerlerini düşünen ve kurulduğu günden beri oylarıyla CHP’SİNİ ayakta tutan, gerçek CHP’lileri uyarıyorum. Muhalif hareket çok yakından takibe alınmalıdır. Çünkü içinde bulunmuş olduğumuz bu hassas süreçte, delege seçimlerinin yapıldığı bir sırada, muhaliflerin gerçek amacı kesinlikle tüzük değişikliği değildir. 2X2= 4 tür. Sol gösterip sağ vurmaktır. Kemal Kılıçdaroğlu ve ekibini alaşağı edip CHP yönetimini ele geçirmektir. Bir anlamda intikam almaktır.
CHP’SİNİN gerçek sahipleri: parti içinde oynanan, oynanmak istenen bu oyunu görmeli CHP’YE sahip çıkmalıdır. Parti yönetimlerini, ele geçiren, CHP’li üyelerin elinden oy hakkını alan, kapalı kapılar ardında, masa başında kendi adamlarını delege seçen, seçtiren ve yıllarca değiştirmeyen, değiştirilemeyen delegeleri merkezden yöneten koltuğunu korumak uğruna partiyi iktidara taşımayan, anlayışa, zihniyete, uygulamaya, delege ağalığına kesinlikle son vermelidir. Yeter artık demelidir.
Ve partimizin eski genel başkanı Deniz Baykal genel kurulu olmadan önce ve daha fazla gecikmeden tavrını hiç bir kuşkuya yer bırakmayacak şekilde açıklamalıdır.
CHP’DE HİÇ KİMSE DELEGE SEÇİLMEK HAKKIMDI AMA SEÇİLEMEDİM DİYE ÜZÜLMESİN
CHP’DE HİÇ KİMSE DELEGE SEÇİLMEK HAKKIMDI AMA SEÇİLEMEDİM DİYE ÜZÜLMESİN
CHP’de hiç kimse delege seçilemedim diye üzülmesin. Çünkü bunun sorumlusu seçilmeyi hak edipte seçilemeyen üyeler değildir.
Yıllarca aynı mahallede oturan CHP üyelerini birbirleriyle tanıştırmayanlardır.
Delege seçimlerinde üyelere yıllarca oy kullandırmayanladır.
Seçme ve seçilme hakkını yıllarca üyelerin ellerinden alanlardır.
Eşitlik, adalet, özgülük nutukları atıp gereğini yapmayanlardır.
CHP’NİN gerçek sahiplerini, kişisel çıkarları uğruna gurupların kutupların, hiziplerin, benliğin, bencilliğin, kinin, nefretin insafına bırakanlardır.
CHP örgütlerinde, örgütsüzlüğü, ilkesizliği, kuralsızlığı, disiplinsizliği, acımasızlığı, insafsızlığı kurumsallaştıranlardır.
Bu antidemokratik ortamı fırsat bilenlerin, ahbap çavuş, kafa kol, hısım akraba, ilişkisiyle kapalı kapılar ardında yapılan gizli pazarlıklarla oluşturulan blok listeye giremedim, seçilemedim diye hiç kimse üzülmesin.
Böyle bir tüzüğü, böyle bir anlayışı, uygulamayı zihniyeti yıllarca CHP YE reva görenler utansın.
1/23/12
CHP LİYİM
CHP LİYİM
CHP’Yİ, CUMHURİYETİ, ATATÜRK’Ü VE
TAM BAĞIMSIZLIĞI SAVUNUYORUM.
CHP’SİNDE EŞİTLİĞİ, ADALETİ
ÖZGÜRLÜĞÜ SAVUNUYORUM.
CHP SİNDE, İLKELERİ, KURALLARI, PARTİ TÜZÜĞÜNÜ
SAVUNUYORUM.
CHP’SİNDE BİRLİĞİ, BERABERLİĞİ DAYANIŞMAYI,
KARDEŞLİĞİ, SEVGİYİ SAVUNUYORUM
CHP’SİNDE MASKESİZ YÜZLERİ,
ÖZÜYLE, SÖZÜYLE BİR OLANLARI SAVUNUYORUM.
CHP’SİNDE PARTİ İÇİ DEMOKRASİNİN KURUM
VE KURALLARIYLA HAYATA GEÇMESİNİ SAVUNUYORUM.
CHP’SİNDE İLKESİZLİĞE,
KURASIZLIĞA, ADAMCIĞA, GRUPÇULUĞA, KUTUPÇULUĞA, HER TÜRLÜ AYRIMCILIĞA ŞİDDETLE VE NERFETLE
KARŞIYIM.
CHP’SİNDE VAR OLDUĞUM SÜRECE HİÇ
BİR ZAMAN YÜZÜME VE SÖZÜME MASKE TAKMAYCAĞIM. DOĞRU BİLDİĞİM YOLDAN
ŞAŞMAYACAĞIM.
CHP SİNDE VAR OLDUĞUM SÜRECE HİÇ
KİMSEDEN İCAZET AMLMAYACAĞIM. ÖZGÜR İRADEMLE VAR OLACAĞIM. GÜCÜMÜ, PARTİ TÜZÜĞÜNDEN VE ÜYELERİMİZDEN VE
ÜYELERİMİZİN OYUNDAN ALACAĞIM.
CHP’SİNDE İKİ YILDAN BERİ TAŞIN
ALTINA SADECE ELİMİ KOYMADIĞIMI, BEDENİMİ, RUHUMU BEYNİMİ KOYDUĞUMU BENİTANUYAN,
ÜYELERİMİZ, İLÇEMİZ VE İLİMİZ
YÖNETİCİLERİMİZ, GRUPLAR VE GRUP ÜYELERİ ÇOK İYİ BİLİR.
1/21/12
OLMAZ OLSUN BÖYLE ADALETSİZ ADALET
OLMAZ OLSUN BÖYLE ADALETSİZ ADALET
Evet, yüreğimin taa derinliklerinden gelen bir sesle haykırıyorum. Ve diyorum ki, olmaz olsun böyle adaletsiz adalet.
CHP delege seçimlerini kast ediyorum. CHP’li üye olarak, inandığınız dava uğruna, partiniz uğruna, hiçbir kişisel çıkar beklemeden günlerce, haftalarca, aylarca, yıllarca çok büyük bir özveri ile maddi ve olarak çalışacaksınız.
İlçe delege seçimlerinin yapılacağı günler gelecek. Hiç sahnede olmayan, sizin onda biriniz kadar çalışmayan, emek harcamayan bir takım insanlar ortaya çıkacak. Sadece delege seçilmek için, düşmanlar dost olacak, ittifaklar kurulacak, kafa kol, ahbap çavuş, hısım akraba ilişkisi içinde gizli görüşmeler, toplantılar, pazarlıklar yapılacak. Blok listeler oluşturulacak. O listelere adı yazılmayan, yada bu tür yöntemlerle, blok liste hazırlamayan, bir CHP üyesinin özgür iradesiyle delege seçilme hakkı elinden alınmış olacak. Çünkü delege seçimlerinde blok listeler oylanacak. Blok liste zarfın içine konulup sandığa atılacak. Hangi liste çok oy almışsa listedeki isimlerin tamamı seçilmiş olacak. Aslanı kediye boğduran bu anlayışı, bu uygulamayı, bu zihniyeti onurlu bir CHP üyesi olarak kesinlikle içime sindiremiyorum. Kabul edemiyorum.
Evet, yüreğimin taa derinliklerinden gelen bir sesle bir kez daha haykırıyorum. Olmaz olsun böyle adaletsiz adalet diyorum.
Evet, yüreğimin taa derinliklerinden gelen bir sesle haykırıyorum. Ve diyorum ki, olmaz olsun böyle adaletsiz adalet.
CHP delege seçimlerini kast ediyorum. CHP’li üye olarak, inandığınız dava uğruna, partiniz uğruna, hiçbir kişisel çıkar beklemeden günlerce, haftalarca, aylarca, yıllarca çok büyük bir özveri ile maddi ve olarak çalışacaksınız.
İlçe delege seçimlerinin yapılacağı günler gelecek. Hiç sahnede olmayan, sizin onda biriniz kadar çalışmayan, emek harcamayan bir takım insanlar ortaya çıkacak. Sadece delege seçilmek için, düşmanlar dost olacak, ittifaklar kurulacak, kafa kol, ahbap çavuş, hısım akraba ilişkisi içinde gizli görüşmeler, toplantılar, pazarlıklar yapılacak. Blok listeler oluşturulacak. O listelere adı yazılmayan, yada bu tür yöntemlerle, blok liste hazırlamayan, bir CHP üyesinin özgür iradesiyle delege seçilme hakkı elinden alınmış olacak. Çünkü delege seçimlerinde blok listeler oylanacak. Blok liste zarfın içine konulup sandığa atılacak. Hangi liste çok oy almışsa listedeki isimlerin tamamı seçilmiş olacak. Aslanı kediye boğduran bu anlayışı, bu uygulamayı, bu zihniyeti onurlu bir CHP üyesi olarak kesinlikle içime sindiremiyorum. Kabul edemiyorum.
Evet, yüreğimin taa derinliklerinden gelen bir sesle bir kez daha haykırıyorum. Olmaz olsun böyle adaletsiz adalet diyorum.
1/20/12
BİRAZCIK VİCDAN BİRAZCIK İNSAF GEREK
BİRAZCIK VİCDAN BİRAZCIK İNSAF GEREK
Referandum ve seçim çalışmalarında, CHP Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ve çalışma arkadaşlarının, gönüllü halkımızın, CHP’YE gönül verenlerin, analarımızın, babalarımızın, kadınlarımız gençlerimiz, özveri ile nasıl çalıştıklarını birazcık vicdanı, birazcık insafı olan herkes biliyor.
CHP il içe başkanlarının, örgüt yönetimlerinin birçoğunun, bu tempoya ayak, uydurmadıklarını genel başkanın çağrısına rağmen örgütlenme ağını kurmadıklarını, mahalle ve sokak sorumlularını seçmek hiçbir çalışma başlatmadıklarını, örgüt üyeleriyle toplantı düzenlemediklerini, halka buluşmadıklarını, taba inmediklerini birazcık vidan birazcık insaf olan herkes biliyor.
Böyle bir anlayış ve düşünce içinde olanların, böylesine kritik bir süreçte ve delege seçimleri yapılıyorken acilen tüzük kurultayı istemelerinin partimize ne gibi artı yarar sağlayacağını CHP’LİLERİN, CHP üyelerinin ve CHP gönül veren halkımızın vicdanına ve insafına havale ediyorum.
1/18/12
CHP Lİ DOSTLARIM KOLAY MI SANIYORSUNUZ BIRAKIP AYRILMAYI?
CHP Lİ DOSTLARIM KOLAY MI SANIYORSUNUZ BIRAKIP AYRILMAYI?
EKİBİNİZİ, GRUBUNUZU, HİZBİNİZİ KURACAKSINIZ
YILLARCA MÜCADELE EDECEKSİNİZ
CHP’DE YÖNETİMİ ELE GEÇİRECEKSİNİZ
17 YIL GENEL BAŞKANLIK YAPACAKSINIZ.
11 YIL GENEL SEKRETERLİK YAPACAKSINI.
17 YIL BOYUNCAPARTİ İÇİ SEÇİMLERDE, ÜYELERE OY HAKKI SEÇME SEÇİLME HAKKI VERMEYECEKSİNİZ, ÜYELERİ YOK SAYACAKSINIZ
17 YIL BOYUNCA DELEGELERİ MASA BAŞINDA, KÂĞIT ÜSTÜNDE AHBAP ÇAVUŞ İLİŞKİSİYLE SEÇECEKSİNİZ.
17 YILDA ÖRGÜTLENME AĞINI KURMAYACAKSINIZ. KÜÇÜK OLSUB BENİM OLSUN DİYECEKSİNİZ.
17 YIL İKTİDAR OLAMYACAKSINIZ. AMA ÖRGÜTE HÜKMEDECEKSİNİZ. SİSYASİ PARTİLER VE SEÇİM YASASINDAN GÜÇ ALACAKSINIZ.
KARŞI ÇIKANI GRUP GÜCÜYLE ETKİSİZ HALE GETİRECEKSİNİZ, BENDEN DAHA BÜYÜK YOK DİYECEKSİNİZ.
YÖNETİMDEYKEN BENİ KİMSE İNDİREMESİN, MUHALEFFETTEYKEN BENİ KİMSE DURDURMASIN DİYE TÜZÜK DEĞİŞİKLİĞİ YAPACAKSINIZ. SONRADA BUNUN ADINA DEMOKRSİ EŞİTLİK ADALET DİYECEKSİNİZ. CHP Yİ SAHİPLENCEKSİNİZ, KİMSYE KAPTIRMAK İSTEMEYECEKSNİZ.
CHP Lİ DOSTLARIM KOLAY MI SANIYORSUNUZ BÖYLE BİR MAKAMI KOLTUĞU KOLAYCA BIRAKIP AYRILMAYI?
EKİBİNİZİ, GRUBUNUZU, HİZBİNİZİ KURACAKSINIZ
YILLARCA MÜCADELE EDECEKSİNİZ
CHP’DE YÖNETİMİ ELE GEÇİRECEKSİNİZ
17 YIL GENEL BAŞKANLIK YAPACAKSINIZ.
11 YIL GENEL SEKRETERLİK YAPACAKSINI.
17 YIL BOYUNCAPARTİ İÇİ SEÇİMLERDE, ÜYELERE OY HAKKI SEÇME SEÇİLME HAKKI VERMEYECEKSİNİZ, ÜYELERİ YOK SAYACAKSINIZ
17 YIL BOYUNCA DELEGELERİ MASA BAŞINDA, KÂĞIT ÜSTÜNDE AHBAP ÇAVUŞ İLİŞKİSİYLE SEÇECEKSİNİZ.
17 YILDA ÖRGÜTLENME AĞINI KURMAYACAKSINIZ. KÜÇÜK OLSUB BENİM OLSUN DİYECEKSİNİZ.
17 YIL İKTİDAR OLAMYACAKSINIZ. AMA ÖRGÜTE HÜKMEDECEKSİNİZ. SİSYASİ PARTİLER VE SEÇİM YASASINDAN GÜÇ ALACAKSINIZ.
KARŞI ÇIKANI GRUP GÜCÜYLE ETKİSİZ HALE GETİRECEKSİNİZ, BENDEN DAHA BÜYÜK YOK DİYECEKSİNİZ.
YÖNETİMDEYKEN BENİ KİMSE İNDİREMESİN, MUHALEFFETTEYKEN BENİ KİMSE DURDURMASIN DİYE TÜZÜK DEĞİŞİKLİĞİ YAPACAKSINIZ. SONRADA BUNUN ADINA DEMOKRSİ EŞİTLİK ADALET DİYECEKSİNİZ. CHP Yİ SAHİPLENCEKSİNİZ, KİMSYE KAPTIRMAK İSTEMEYECEKSNİZ.
CHP Lİ DOSTLARIM KOLAY MI SANIYORSUNUZ BÖYLE BİR MAKAMI KOLTUĞU KOLAYCA BIRAKIP AYRILMAYI?
1/17/12
CHP KONGRE DELEGESİ VE ÖNSEÇİM DELEGESİ HK.
CHP KONGRE DELEGESİ VE ÖNSEÇİM DELEGESİ HK.
Birçok CHP üyesi
arkadaşımızın delege seçimleri konusunda doğru bilgiye sahip olmadığı sorulan sorulardan
anlaşılmaktadır.
Konuyla ilgili genelgeyi okuma şansım
olmadı. Ancak konuda edindiğim bilgileri paylaşmak istiyorum.
Kongre ve ön seçim
delege sayıları genel merkez tarafından tüm il ve ilçe örgütlerine
bildirilmiştir.
Her mahalleye bir
seçim sandığı konacaktır. Seçim yapılacağı yer,
adres, tarih ve saat, seçimlerde görevli olan yönetim kurulu üyelerinin
isim ve soy isimleri önceden üyelere bildirilecektir. (örneğin üyesi olduğum
ilçe örgütünde bu bilgiler yazılı olarak panosuna asılmıştır.)
Seçim günü ilçe yönetiminden görevli olan en
az iki arkadaş o mahalle üye sayısının üçte birinden bir fazlası orada hazır olduğunu
tespit etmesi halinde seçimi başlatacaktır. Çoğunluk yoksa ertesi günü tekrar
toplanacaktır mevcut olanlarla seçim yapılacaktır.
Seçim çarşaf ya da
blok liste halinde yapılabilecektir. Diyelim a mahallesinin 10 kongre delegesi
var ise bir üye 10 kişinin ayrı ayrı ad ve soyadlarını oy pusulalarına yazarak sandığa
atacaktır. En çok oy alan 10 kişi kongre delegesi seçilmiş olacaktır.
Kongre delegesi
ilçe yönetimini ve il delegelerini seçebilir.
İlçe yönetimine ve il delegesine aday olabilir.
Ön seçim delegesi ortalama olarak kongre delegesinin dört katı
oluyor. Örneğin benim mahallemde 12 kongre
delegesi var. 40 tane ön seçim delegesi var.
Orada bulunan üye sayısı 40 tan az ise seçim yapılmıyor. Hepsi
ön seçim delegesi oluyor. 40 tan fazla ise seçim yapılıyor.
Ön seçim delegesi il ilçe yönetimini seçemiyor aday olamıyor.
Sadece milletvekillerinin belediye başkanlarının meclis üyesini, parti meclis
üyesinin kimler olacağını belirlemek için oy kullanıyor.
Semra Hanım Genelgeyi okumadığımdan yanlışlığa hataya meydan
vermemek için genelde yayınlamıyorum. Selam saygı ve sevgiler
Not. Kesinleşen üye listesinde
adı soyadı olan her üye delege adayı olabilir.
1/16/12
CHP’Lİ MUHALİF GURUP OLAĞAN ÜSTÜ TÜZÜK KURULTAYI YAPILMASI İÇİN 256 SAYISINI BULDUKLARI İFADE EDİLMEKTEDİR
CHP’Lİ MUHALİF GURUP OLAĞAN ÜSTÜ TÜZÜK KURULTAYI YAPILMASI İÇİN 256 SAYISINI BULDUKLARI İFADE EDİLMEKTEDİR.
CHP’NİN gerçek sahipleri, parti içi seçimlerde, üyelerin oy kullanma haklarını, seçme seçilme haklarını elinden alan, üyeleri dışlayıp, yok sayan, genel merkezin denetimi ve kontrolü altında masa başında kâğıt üstünde, delege seçen, seçilen delegeleri yıllarca değiştirmeyen anlayışın, zihniyetin değildir.
CHP’NİN gerçek sahipleri, genel seçimlerde CHP’yi oylarıyla yıllarca besleyen, ayakta tutan on binlerce üyelerdir. CHP’YE gönül veren yüz binlerce halkımızdır.
Delege seçimlerinin yapıldığı bir aşamada ve cumhuriyet tarihinin en hassas bir sürecinde kendi yazdıkları tüzüğü değiştirme bahanesiyle olağan üstü kurultay çağrısı yapmak CHP yararına olmadığı çok açıktır.
CHP’NİN gerçek sahipleri CHP’YE ve CHP için çalışan Kemal Kılıçdaroğlu’na sahip çıkmalıdır
1/15/12
CHP’Lİ MUHAKİFLERİN GERÇEK AMACI NEDİR?
CHP’Lİ MUHAKİFLERİN GERÇEK AMACI NEDİR?
CHP’Lİ muhalifler 17 yıldır ekipleriyle, takımlarıyla, guruplarıyla, delegeleriyle, il ilçe başkanlarıyla yönetimdeydiler. 17 yıl içinde iktidar olmak bir yana CHP barajın altına düştü. Yalandı doğru idi bir kaset yüzünden genel başkan istifa etti. 17 yıllık il başkanları, delegeler, genel başkanlarına sahip çıkmadılar, gelme dediler Kemal Kılıçdaroğlu’nu genel başkan yaptılar.
2 yıl içinde Kemal Kılıçdaroğlu liderliğinde CHP toparlandı. Küskünler, kızgınlar geri döndü. Sarıgül parti kurmaktan vazgeçti. Partinin kapısı halka açıldı. Üye sayısı dörde beşe katlandı. 2 yılda referandum ve genel seçim yapıldı.
CHP’de seçim süreci başladı. Üye listeleri güncelleşti, askıya çıkarıldı, kesin listeler açıklandı. Delege seçimlerinin yapılmasına bir hafta kaldı. Muhaliflerde ateş bacayı sardı. Olağan üstü tüzük kurultayı toplamak için imzalar toplanmaya başlandı. Gerçek amacın tüzük olmadığını dünya alem biliyor. O zaman hep birlikte soralım muhaliflerin amacı nedir?
Cevabı bilinmez bir sır değildir. Delege seçimleri yapılmadan, delegeler değişmeden tüzüğü bahane ederek kılıçdaroğlunu ve çalışma arkadaşlarını alaşağı etmektir. Yıllarca değişmeyen değiştirilmeyen ekipleriyle, gruplarıyla, delegeleriyle tekrar yönetime gelmektir.
İçinde bulunmuş olduğumuz bu süreçte en hafif deyimiyle amaç üzüm yemek değil bağcı dövmektir. Sağduyulu delegelerin üyelerimizin ve CHP’Lİ tabanın buna izin vermeyeceğini umuyorum.
1/13/12
GÖNÜL DOSTLARIMA ÖNEMLİ DUYURU
GÖNÜL DOSTLARIMA ÖNEMLİ DUYURU
Yakınımdaki uzağımdaki Bursa’nın
Türkiye’nin ve dünyanın neresinde olursa olsun
İnternet ortamında bu sayfada, tanıştığım, yazıştığım, paylaştığım gönül
dostlarımı
Doğayı, doğallığı, doğruluğu ve
insanları seven gönül dostlarımı
Gönülden gönle sevgi zinciri ile
bağlıyım diyen gönül dostlarımı
Ben değil, biz diyen gönül
dostlarımı
Seven, sevilen, sevgide hasretlik
çeken gönül dostlarımı
Karşılıklı sevgiyle, saygıyla, özüyle ve
sözüyle yürekten paylaşan gönül dostlarımı
Önemli bir sorun çıkmadığı
takdirde, 16.1.2012 tarihinde Pazar günü akşam saat 20.00 ile 22 arasında,
herhangi bir gerekçeyle bu saatler arasında bulunamayan gönül dostlarımı aynı
günün sabahı (Pazartesi sabahı )saat 8.00 ile 10.00 arası bu sayfa da
bekleyeceğim.
Mazeretsiz olarak belirtilen
saatler arasında yoklamaya gelmeyen gönül dostlarıma kesinlikle ceza yazacağım.
Adreslerine postalayacağım.
Bu vesile ile bay bayan, genç
yaşlı, evli bekâr, tüm gönül dostlarıma selamlarımı, sevgilerimi ve saygılarımı
sunuyorum.Yakınımdaki uzağımdaki Bursa’nın
Türkiye’nin
1/12/12
TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIN DİKKATİNE DUYAN DUYMAYANA SÖYLESİN
TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIN DİKKATİNE DUYAN DUYMAYANA SÖYLESİN
Çok uzaklarda olsun, çok yakınlarda olsun, gördüğüm yada hiç görmediğim olsun. Bay olsun bayan olsun, genç olsun yaşlı olsun, internet ortamında bu sayfada karışlıklı olarak sevgi ve saygı ortamı içinde iletişim kurduğumuz, ortak değerlerde buluştuğumuz, yazıştığımız, beğendiğimiz, paylaştığımız, yorum ve eleştiriler yaptığımız ve en önemlisi gönülden gönle sevgi zinciri ile bağlandığımız tüm gönül dostlarımıza, bende gönül dostuyum diyen herkese diyorum ki,
Önemli bir sorun olmaz ise 15.1.2012 Pazar günü akşam saat 20.00 den 22.00 ye kadar, ertesi günü yani 16.1.2012 tarihinde pazartesi günü saat 8.00 den 10.00 kadar yoklama yapacağım. Nerede olursanız olun bu saatler arasında mesajınızı bekleyeceğim. yanıt vermeyene, geç kalana iki gözümün nuru da olsa ceza yazacağım. Bu duyuruyu Cuma, cumartesi günleri de sadece bu sayfada yayınlayacağım. Duyan duymayana söylesin diye.
Bu vesile ile tüm gönül dostlarıma ve bende gönül dostuyum diyen tüm güzel insanlara selam, sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Dediğim gün ve saatler arasında hep birlikte buluşuncaya kadar Sevgiyle kalın, hoşça kalın, dostça kalın. 12.1.2012
Çok uzaklarda olsun, çok yakınlarda olsun, gördüğüm yada hiç görmediğim olsun. Bay olsun bayan olsun, genç olsun yaşlı olsun, internet ortamında bu sayfada karışlıklı olarak sevgi ve saygı ortamı içinde iletişim kurduğumuz, ortak değerlerde buluştuğumuz, yazıştığımız, beğendiğimiz, paylaştığımız, yorum ve eleştiriler yaptığımız ve en önemlisi gönülden gönle sevgi zinciri ile bağlandığımız tüm gönül dostlarımıza, bende gönül dostuyum diyen herkese diyorum ki,
Önemli bir sorun olmaz ise 15.1.2012 Pazar günü akşam saat 20.00 den 22.00 ye kadar, ertesi günü yani 16.1.2012 tarihinde pazartesi günü saat 8.00 den 10.00 kadar yoklama yapacağım. Nerede olursanız olun bu saatler arasında mesajınızı bekleyeceğim. yanıt vermeyene, geç kalana iki gözümün nuru da olsa ceza yazacağım. Bu duyuruyu Cuma, cumartesi günleri de sadece bu sayfada yayınlayacağım. Duyan duymayana söylesin diye.
Bu vesile ile tüm gönül dostlarıma ve bende gönül dostuyum diyen tüm güzel insanlara selam, sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Dediğim gün ve saatler arasında hep birlikte buluşuncaya kadar Sevgiyle kalın, hoşça kalın, dostça kalın. 12.1.2012
CHP, ADINA, İLÇE ÖRGÜTÜ CHP'lİ ÜYELER ADINA MUTLU BİR HABERİM VAR
CHP, ADINA, İLÇE ÖRGÜTÜ CHP'lİ ÜYELER ADINA MUTLU BİR HABERİM VAR
Her zaman olduğu gibi 12.1.2012 Tarihinde öğlen saatlerinde ilçe örgüt merkezine uğradım. İlçe başkanı mahallemizde delege seçimlerinin nerede, hangi adreste, hangi tarihte, saat kaçta yapılacağını sözlü olarak bildirtirmiştir. Ve aynı gün aynı saatte ilçemizde ki mahallelerde yapılacak delege seçim tarih yer ve adreslerini gösterir listeler ilçe panosuna asılmıştır. Seçimler yaklaşık bir aya yaygın olarak yapılacaktır. İlk seçime 9 gün süre vardır. Buda üyelerin duyması için yeterli zaman dilimidir.
İki yıldan beri CHP’Lİ bir üye olarak, ilk kez ilçe örgütümüzde neyin, ne zaman, niçin, nerede nasıl, kimlerle, kimlerin denetiminde yapılacağını önceden öğrenmiş bulunuyorum. Delege seçimlerinde bazı sıkıntıların yaşanacağı endişesini taşısam da ( dilerim endişelerim boşa çıkar) delegelerin parti üyeleri tarafından seçilecek olması parti içi demokrasinin işlemesi anlamında geleceğe doğru atılmış olan son derece önemli adım olduğunu düşüyorum.
Bundan dolayı genel başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nu ve çalışma arkadaşlarını, CHP’Lİ bir üye olarak bir kez daha kutluyorum, tebrik ediyorum. Alkışlıyorum. Ve destekliyorum.
Ve işte yeni CHP budur diyorum.
Uzun yıllar sonra ilk kez yapılacak olan delege seçimlerinin, üyelerimiz, partimiz, ülkemiz ve demokrasi adına hayırlı sonuçlar getirmesini diliyorum. Umut ediyorum. 12.01.2012
1/10/12
MERAK ETTİĞİM ÖNEMLİ SORU ŞU
MERAK ETTİĞİM ÖNEMLİ SORU ŞU
Türkiye’de çok önemli olaylar
yaşanıyor. Çok önemli davalar açılıyor. Çok önemli tutuklamalar oluyor. Çok önemli kişiler sorgulanıyor. Cumhuriyet
tarihinde ilk kez bir genelkurmay başkanı tutuklanıyor. Ana muhalefet partisi
genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında, kamu görevlisine hakaret etmek, adil
yargılamayı etkilemek iddiasıyla fezleke hazırlanıyor. Hazırlanan fezlekeye, CHP’ milletvekilleri
grup toplantısında çok ciddi reaksiyon gösteriyor. Protesto ediyor? CHP Ankara, İstanbul, İzmir il örgüt
başkanları basın toplantıları yapıyor, yürüyüşler düzenleniyor.
MERAK ETTİĞİM SORU ŞU, böylesine
önemli bir olay karşısında, CHP’NİN 81
il örgüt başkanları demokratik tepkilerini (Ankara, İstanbul, İzmir örneğinde
olduğu gibi) ortaya koysalardı, örgütlü
gücü kullanma ve gösterme anlamında daha etkili olmaz mıydı?
1/09/12
CHP’DE MUHALİF GRUPLARDAN VE GRUP LİDERLERİNDEN BİR TALEBİMİZ VAR. GÖLGE ETMEYİN YETER
Muhalif grupların penceresinden bakalım. Var sayalım ki, kılıçdaroğlu ve çalışma arkadaşları yanlış uyguladıkları politikalar yüzünden, başarısız oldular.
Ama şimdi sizin yıllarca yapmadığınız bir şeyi yapıyorlar. Delegeleri sizin gibi masa başında, kâğıt üstünde ahbap çavuş ilişkisiyle belirlemiyorlar. Her mahalle üyesinin kendi delegesini kendisi seçmesi için Her mahalleye sandık koyuyorlar. Üye listeleri tüm örgütlerde askıya çıktı, askıdan indi, itiraz süresi bitti. 10 gün sonra tüm ilçelerde delege seçimleri başlıyor. Hem de sizin hazırladığınız tüzükle, hem de sizin atadığınız ya da seçtirdiğiniz başkanları, yönetimleri, delegeleri hiç (birkaç istisna hariç)değiştirmeden. Onların denetimi ve gözetimi altında seçim yapılacak. Yeni seçilen kurultay delegeleri ile de tüzük değişecek genel başkan ve genel merkez yönetimi seçilecek.
Seçimler başlamışken, neden, hemen şimdi olağan üstü kurultay? Neden kurultay üstüne kurultay? Bu parti yıllarca sizin hazırladığınız mevcut tüzükle idare edildi. Bir kaç ay daha idare edilse kıyamet mi kopar? Deprem mi olur? Krizimi çıkar? Bu telaş bu acele bu panik neden? Neden? Neden?
Sakın unutmayın, CHP hepimizin partisidir. CHP üzerinde her biriniz kadar biz üyelerinde söz ve oy hakkı vardır.
Sakın unutmayın, CHPYİ Kurulduğu günden beri oylarıyla var eden, yaşatan, ayakta tutan CHP’Lİ üyelerdir? CHP’YE gönül veren halktır. Ve bu halk size tam 17 yıldır vekâletini verdi. Ve siz uzun yıllar içinde CHP’Yİ iktidara taşıyamadınız. Halkı CHP’den soğuttunuz. Bu yüzden cumhuriyetin kazanımları ve cumhuriyet tehlikeye girdi. CHP ise toparlanma çabasında. Bıçak kemiğe dayandı. CHP’Lİ üyelerin CHP’Yİ sevenlerin, halkın yani tabanın sesine kulak verin. Sizden istediğimiz tek şey var. GÖLGE ETMEYİN YETER.
1/08/12
TÜRKİYE’DE NELER OLUYOR? CHP’DE NELER OLUYOR?
Türkiye’de neler olduğunu iletişim araçlarından duyuyoruz işitiyoruz. CHP’LİLER ve cumhuriyetçiler olarak beğenelim yada beğenmeyelim, hoşumuza gitsin yada gitmesin Türkiye’de olması gerekenler oluyor ve olanlara hiç şaşırmıyorum.
CHP’LİLERİN ve cumhuriyetçilerin sorması ve cevap araması gereken asıl soru CHP’de neler olduğudur? CHP’de yaşadığımız bu süreçte hiç ama hiç olmaması gerekenler oluyor çok şaşıyorum.
Yaşadığımız bu hassas süreçte CHP’ de olanları azıcık araştırın, sadece haber başlıklarını yazın neler olduğunu, olanların neye kime hangi amaca hizmet ettiğini anlarsınız. CHP’DE olanlardan bir iki başlık yazalım. Siz muhasebeyi kendi içinizde yapın
1- CHP’DE parti içi seçim süreci 1.KASIM.2O11 Tarihinde başladı.
2- CHP’DE üye listeleri askıya çıktı,
3- CHP’de üye listeleri askıdan indi.
4- CHP’de ilçe delege seçimleri 21.Ocak 2011 tarihinde başlıyor.
5- CHP’DE muhalifler Deniz Baykal ve Önder sav önderliğinde düğmeye basıyor.
6- CHP’DE muhalifler olağan üstü kurultay için imza toplamaya başlıyor.
7- CHP’DE muhalifler 256 imza peşinde
8- CHP’de muhalifler 256 imzayı bulursa yol haritası belirleyecekler.
SEÇİM SÜRECİ BAŞLAMIŞKEN CHP NEDEN OLAĞAN OLAĞAN ÜSTÜ KONGERE İSTENİYOR?
Çünkü CHP’DE muhaliflerde ateş bacayı sardı
Çünküüüü. 2x2=4 eder. Parti içi seçimler tamamlanırsa, örgüt yönetimleri, il ilçe kurultay delegeleri seçimle yenilenirse CHP’DE yıllarca oynan oyun bozulacak, grupçuluk, kutupluluk, hizipçilik, adamcılık, ahbap çavuş ilişkileri, ilkesiz, kuralsız, disiplinsiz uygulamalar çok büyük darbe alacak. Hatta kökü kazınacak. Muhalif grupta, yönetimde son kozlarını oynuyor. Ve gerçekler ufukta çok net olarak gözüküyor.
BICAK KEMİĞE DAYANDI KURTULUŞ YOK. YA CHP KAZANACAK, GRUPÇU KUTUPÇU ANLAYIŞ, ZİHNİYET YOK OLACAK. YA GURUPÇU KUTUPÇU ANLAYIŞ, ZİHNİYET KAZANACAK CHP YOK OLACAK
1/06/12
İYASİ VE POLİK YAŞAMIMDA EDİNDİĞİM BİR TERCÜBEYİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM
SİYASİ VE POLİK YAŞAMIMDA EDİNDİĞİM BİR TERCÜBEYİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM
CHP’DE siyaset politika yaşamımda, örgütsel faaliyetlerde, daha öncede birçok kez ifade ettiğim gibi, hiçbir zaman hiçbir grubun, kutbun, hizbin, zenginin, etkilin, yetkilinin, etiketlinin, güçlünün yanında yer almadım. Ve almayacağımı da burada sizlere aylar önce açıklamıştım. Bu düşünceden ve bu anlayıştan hareketle bu konuda doğrudan ve dolaylı olarak yapılan hiçbir teklifi kabul etmedim.
CHP’Sİ Çatısı altında, CHP’Yİ, CHP’NİN tüzüğünü, ilkelerini, değerlerini, amacını, programını, savunacağımı, parti içinde özgür irademle var olacağımı, herhangi bir göreve aday olacaksam da, hiç kimseden icazet almayacağımı, kendi özgür irademle karar vereceğimi yine aylar önce burada açıklamıştım.
Hiç kimsenin ve hiçbir gücün etkisi altında kalmadan düşüncelerimi sizlerle özgürce paylaşıyorum. Kulağımı çekenler, uyaranlar, ikaz edenler olmuyor desem doğruyu ifade etmemiş olurum.
Bazı partili yol arkadaşlarım beni gördüklerinde, diyorlar ki, yazılarını takip ediyorum, zevkle okuyorum. Düşüncelerini destekliyorum. İçimden şu soruyu soruyorum. Destekliyorsan, beğeniyorsan, okuduğun konuda ortaklaşıyorsak, bir tek yazım hakkında beğenini, yorumunu, önerini eleştirini neden göremiyorum? Sorunun cevabını bildiğim için sorumu doğrudan sorma gereği duymuyorum.
Sorduğumun sorumun cevabını ben vereyim. O dostlarım seçmek, seçilmek, yâda seçileceklere, yani hem yönetimdekilere, hem onlara muhalif olanlara yatırım yaptığı için yazılarım hakkında düşüncesini belli edecek en ufak bir girişimde bulunmuyor. Çünkü yazılarımda her ikisinin anlayışını zihniyetini uygulamasını eleştiriyorum. O dostlarım bunu iki nedenle yapıyor olabilir. Yazılarımı, düşüncelerimi gerçekten beğendiği için yada yatırım yapmak için. Ama gerçek hangisidir? bunu anlamak gerçekten çok zor. İşte günümüzde politika siyaset böyle bir şey? Dostlar arasında güveni bile yok ediyor.06.01.2012
1/05/12
HİÇ AKILLANMIYORLAR CHP’ Yİ, CUMHURİYETİ TEHLİKEYE ATIYORLAR
(dostlarıma bu yazımı okumadan geçmeyin derim)
HİÇ AKILLANMIYORLAR CHP’ Yİ, CUMHURİYETİ TEHLİKEYE ATIYORLAR
Köylümüz, çiftçimiz, ırgatımız, çobanımız
Kasabalarda, ilçelerde, illerde yaşayan
İşçimiz memurumuz, emeklimiz, esnafımız
Analarımız, babalarımız, dedelerimiz, gençlerimiz
CHP ile barışık, birçoğu CHP’YE âşık
Aşkla, sevdayla, istekle arzuyla, özlemle, özveriyle
Hem de hiç karşılık beklemeden 90 yıldır, CHP’yi oylarıyla besliyorlar.
CHP’YE Ata yadigârı, baba ocağı diyorlar.
Kendi içlerinden seçtikleri, örgüt, başkanları, yöneticileri, milletvekilleri, kendilerine vefasızlık, nankörlük etseler de, CHP’NİN kapılarını aylarca, yıllarca yüzlerine kapasalar da, parti içi seçimlerde oy haklarını ellerinden alsalar da, sadece milletvekili seçimlerinde hatırlasalar da, İyi gününde kötü gününde CHP’Yİ yalnız bırakmıyorlar, oylarını, sevgilerini, ilgilerini esirgemiyorlar.
Hem Atatürk’e, em CHP’YE, hem cumhuriyete sıkı, sıkıya sarılıyorlar.
Atanın emaneti olan cumhuriyete, CHP ye sahip çıkıyorlar. Canları gibi koruyup savunuyorlar. CHP’DE Görev alıp çalışmak için, bir araya gelip partilerinin sorunlarını, çözümlerini, konuşmak, tartışmak için, dayanışma içine girmek, el ele, kol kola, yan yana, can cana iktidara yürümek için CHP’sinin kapısının örgütünün önünden ayılmıyorlar.
Bu gerçekler karşısında, kendi içlerinden, kendilerini temsil etmek için seçtikleri örgüt yöneticileri, başkanları, milletvekilleri ne yapıyorlar. Cevap acı ama gerçek,
Nasıl olsa bu halk koşulsuz, şartsız CHP’YE oy veriyor diyorlar. Rehavete düşüyorlar. Çalışmıyorlar. Halkla, üyelerle iletişi kesiyorlar. Halka, üyelere sırtlarını dönüyorlar. Halkın CHP’YE olan aşkını sevdasını unutuyorlar. Koltuk kavgası yapıyorlar, köşe kapmaca oynuyorlar. Birbirileriyle yarışıyorlar. Tartışıyorlar, kör dövüşü yapıyorlar. Halkı üyeyi yok sayıyorlar. Güven kaybın kaybı yaratıyorlar.
Bu nedenle yıllarca iktidar olamıyorlar. Rakiplerine yeniliyorlar, cumhuriyeti, CHP yi tehlikeye atıyorlar. Sonra AKP’Yİ suçluyorlar. Halkı üyeleri AKP ile korkutuyorlar. Ve hiç akıllanmıyorlar. Aynaya bakıp vicdanlarıyla hesaplaşmıyorlar.06.01.2012
HİÇ AKILLANMIYORLAR CHP’ Yİ, CUMHURİYETİ TEHLİKEYE ATIYORLAR
Köylümüz, çiftçimiz, ırgatımız, çobanımız
Kasabalarda, ilçelerde, illerde yaşayan
İşçimiz memurumuz, emeklimiz, esnafımız
Analarımız, babalarımız, dedelerimiz, gençlerimiz
CHP ile barışık, birçoğu CHP’YE âşık
Aşkla, sevdayla, istekle arzuyla, özlemle, özveriyle
Hem de hiç karşılık beklemeden 90 yıldır, CHP’yi oylarıyla besliyorlar.
CHP’YE Ata yadigârı, baba ocağı diyorlar.
Kendi içlerinden seçtikleri, örgüt, başkanları, yöneticileri, milletvekilleri, kendilerine vefasızlık, nankörlük etseler de, CHP’NİN kapılarını aylarca, yıllarca yüzlerine kapasalar da, parti içi seçimlerde oy haklarını ellerinden alsalar da, sadece milletvekili seçimlerinde hatırlasalar da, İyi gününde kötü gününde CHP’Yİ yalnız bırakmıyorlar, oylarını, sevgilerini, ilgilerini esirgemiyorlar.
Hem Atatürk’e, em CHP’YE, hem cumhuriyete sıkı, sıkıya sarılıyorlar.
Atanın emaneti olan cumhuriyete, CHP ye sahip çıkıyorlar. Canları gibi koruyup savunuyorlar. CHP’DE Görev alıp çalışmak için, bir araya gelip partilerinin sorunlarını, çözümlerini, konuşmak, tartışmak için, dayanışma içine girmek, el ele, kol kola, yan yana, can cana iktidara yürümek için CHP’sinin kapısının örgütünün önünden ayılmıyorlar.
Bu gerçekler karşısında, kendi içlerinden, kendilerini temsil etmek için seçtikleri örgüt yöneticileri, başkanları, milletvekilleri ne yapıyorlar. Cevap acı ama gerçek,
Nasıl olsa bu halk koşulsuz, şartsız CHP’YE oy veriyor diyorlar. Rehavete düşüyorlar. Çalışmıyorlar. Halkla, üyelerle iletişi kesiyorlar. Halka, üyelere sırtlarını dönüyorlar. Halkın CHP’YE olan aşkını sevdasını unutuyorlar. Koltuk kavgası yapıyorlar, köşe kapmaca oynuyorlar. Birbirileriyle yarışıyorlar. Tartışıyorlar, kör dövüşü yapıyorlar. Halkı üyeyi yok sayıyorlar. Güven kaybın kaybı yaratıyorlar.
Bu nedenle yıllarca iktidar olamıyorlar. Rakiplerine yeniliyorlar, cumhuriyeti, CHP yi tehlikeye atıyorlar. Sonra AKP’Yİ suçluyorlar. Halkı üyeleri AKP ile korkutuyorlar. Ve hiç akıllanmıyorlar. Aynaya bakıp vicdanlarıyla hesaplaşmıyorlar.06.01.2012
1/04/12
GERÇEK CHP’LİLERİ KUTLUYORUM
GERÇEK CHP’LİLERİ KUTLUYORUM
CHP Genel Merkezi gönüllü üyelerle
el ele vererek, örgütsel anlamda komada olan
bir hastayı tedavi etmek ve ayağa kaldırmak için hayati derecede önemli olan
bir mücadelenin içine girdiğini biliyorum. Parti içinde ve parti dışında çok büyük
engellerin olduğunu da biliyorum. Bu engelleri aşmak için, yılmadan, usanmadan çok büyük özveri ile mücadele eden gerçek
CHP LİLERİ yürekten kutluyorum. Tüm engellere
ve zorluluklara rağmen, parti içi seçimlerin her safhasını başarıyla gerçekleştireceklerinden
hiç şüphe etmiyorum. Ve tüm yol arkadaşlarıma kolay gelsin yolunuz açık olsun
diyorum.04.01.2012
1/03/12
CHP’DE KAPIŞ, KAPIŞ YARIŞ İZLİYORUM
CHP DE Milletvekili seçimlerinde, anayasa oylamasında çalışmalar yapmak için, yönetimlerden, görev ve yetki alan bazı üyeler istedikleri üyeleri seçerek çalışma gurupları kurarak çalışmalara başlıyorlar. Çalışma grubunda olanların temel amaçları açıkça söylemeseler de kendilerinin tanınmasına ve kazanmasına yönelik olduğu için, çalışmalarda hiçbir ilke ve kurala uyulmadığı için, kısa sürede aralarında tartışma, sürtüşme, kapışma başlıyor ve çalışma grupları kısa sürede dağılıyor. (Bunlar gizli saklı olmuyor basın hepsini tek tek yazıyor) Kimisinin emeği, kimisinin, parası, kimisinin zamanı, kimisinin enerjisi tükeniyor. Kızanlar, küsenler, yorulanlar, yılanlar, arkadan hançerlenenler kenara çekiyor. Sahneye yenileri çıkıyor. Çok güçlü olanlar, köşe başlarını tutanlar yukarıda olanları elini ovuşturarak izliyor. İşte bu nedenle CHP yıllarca iktidar olamıyor.
Delege seçimleri başlıyor. Manzara aynı hiç değişmiyor. Yönetimleri kimse dinlemiyor. Delege olmak için, adamını, yakınını delege seçtirmek için, kişisel çalışmalar yapılıyor. gruplar kuruluyorlar. mahalleleri geziliyorlar. İlanlar veriliyorlar. Toplantılar düzenliyorlar. Nutuklar atıyorlar. Vallahi billahi kedimiz için bir şey istemiyoruz amacımız, halkımızı bilgilendirmektir. Eşitlik, adalet, özgürlük için parti içi demokrasi için çalışmaktır diyorlar. İşte bu nedenle CHP yıllarca iktidar olamıyor.
Yeni CHP Yönetimi içeride bu anlayış zihniyet ve uygulama ile dışarıda AKP ile mücadele ediyor.04.01.2012
1/01/12
CHP’DE ÖRGÜTLENMENİN ÖNÜNDE ÇOK ÖNEMLİ 2 ENGEL VARDIR.
Engellerin ikisi de CHP örgütlerinin dışında
değil içindedir.
1-
Dört duvar arasına kendini hapseden, üye var olduğu
zaman kendisinin yok olacağından korkan, ürken ve genellikle kağıt üstünde,
ahbap çavuş ilişkisiyle seçilen yada atamayla gelen il, ilçe başkan ve yönetimlerinin
sahip olduğu anlayış, zihniyet ve uygulamadır.
2-
Ürken, korkan, anlayış ve zihniyetin zaaflarından
yararlanarak para gücüyle, yada kurdukları grup gücüyle demokratik
mekanizmaları işletmeden, o değerleri kullanarak sadece kendilerini tanıtıp
üyelerin sırtına basıp kolay ve kestirme yoldan (eşit şartlarda yarışmadan) seçilmek
isteyen maskeli yüzler ve sözlerdir.
ÖNERİM
Delege seçimlerinde oy kullanacak
değerli CHP üyelerinin kendisinden korkan, çekinen, ürken anlayış ve zihniyetlere,
maskeli sözlere ve yüzlere kanmamaları ve aldanmamaları son derece önemlidir. Bunlardan
kurtulmak için siyaset ve politika sahnesinde olmayan yeni yüzlerin, yeni
isimlerin (genellikle bayan ve gençlerin) tercih edilmesidir.
Kendi içimizdeki bu iki önemli engelden kurtulduğumuz an, bilin ve inanın ki AKP engelinden de
kurtulacağız iktidar olma yolunda hızla ilerleyeceğiz. 02.01.2012
D İ K K A T D İ K K A T YENİ YILDA YENİ CHP DE GRUPÇU ANLAYIŞA, ZİHNİYETE, UYGULAMAYA D İ K K A T
Parti içi (DELEGE)seçimlerin yaklaştığı bu günlerde Yeni CHP’DE taşra
örgütleri içinde, birkaç CHP üyesi, asıl gerekçeyi gizleyerek, ama herhangi bir
gerekçeyi bahane ederek, hiç kimseye sormadan, kendiliklerinden bir araya
geliyorlar. Bir GRUP kuruyorlar. Kurdukları
GRUBA birde isim buluyorlar. Çıkıyorlar sahneye çıkıyorlar. Politika ve siyaset
yapıyorlar. Tüm konuşmalarında, kendileri için hiçbir şey istemedikleri, art
niyetlerinin olmadığını, asıl amaçlarının CHP’de örgütte üyeler arasında eşitliği
adaleti, özgürlüğü, parti içi demokrasiyi kurmak, korumak ve uygulamak olduğunu
söylüyorlar.
ONLARA AŞAĞIDA Kİ SORULARI SORALIM AMA HER SORUNUN MUTLAKA SOMUT YANITLARINI
İSTEYELİM
1-GRUP çalışmalarınızda GRUP olarak, GRUP başkanı ve üyeleri olarak,
uyacağınız, uygulayacağınız, görev yetki ve sorumluluklarınızın amaçlarınızın, hedeflerinizin
neler olduğunu gösteren, anlatan gösteren herhangi bir yazılı belge, anlaşma,
sözleşme, tüzük var mı?
2- GRUP’UNUZU kurarken, yada kurmadan önce GRUP’A seçilecek üyelerin
kimler olacağını, GRUP’UN hangi amaca hizmet edeceğini, GRUP çalışmalarının hangi ilke ve kurallara
uyularak yapılacağını, GRUP’UNUZU kurarken toplantı üyelere sorma danışma gereği
duymadınız?
3- GRUP’UNUZUN düzenlediği ve düzenleyeceği toplantılarda toplantı,
usul ve esas kurallarına uyuyor ve uyguluyor musunuz?
Örneğin, ne zaman, nerede, hangi
adreste, hangi saate, hangi amaçla toplanacağınızı, toplantıya katılacak üyelerin
hepsine (kaç gün önceden) önceden duyuruyor musunuz? Toplantıyı yönetirken sizler dâhil olmak
üzere, kendini ifade etmede, soru soru
sormada, düşünce açıklamada, öneri ve eleştirilerde eşitliğe adalete uyulması
için azami derecede dikkat ediyor musunuz? Eşitliğin, adaletin, özgürlüğün, parti içi demokrasinin
ne olduğunu, en azından sözlük anlamlarını yaptığınız toplantılarda üyelere
açıklıyor musunuz?
4- GRUP çalışma ve toplantılarında, yapılan harcamalar (ulaşım,
kahvehane, salon kiralama, telefon etme, mesaj çekme, kırtasiye vb. gibi) kimler
tarafından karşılanmaktadır?
5- ilk GRUP’U kurduğunuz günden bu güne kadar GRUP’UNUZDAN kaç kişi
hangi gerekçelerle ayrıldı? Ayrılanların yerine gelenlerde ne gibi özellikler
aradınız?
6- Gerçek anlamda CHP’DE öğütte, üyeler arasında eşitliği, adaleti, özgürlüğü
ve parti içi demokrasiyi savunuyorsanız, yaptığınız her toplantılarda, basında,
internet sayfalarında, medyada (CHP’NİN değil de) gurubunuzun, grup üyelerinin
adlarının, resimlerinin, demeçlerinin ön plana çıkması için neden aşırı
derecede özel bir çaba ve gayret sarf ediyorsunuz? 01.01.2012
12/30/11
GÖRMEDEN TANIŞTIĞIMIZ, ORTAK DEĞERLERDE BULUŞTUĞUMUZ, GÖNÜLDEN GÖNÜLE SEVGİ ZİNCİRİYLE BAĞLANDIĞIMIZ, BİR AİLENİN FERTLERİ GİBİ YAKINLIK DUYDUĞUMUZ, CEPTEKİLERİNİ DEĞİL KALPTEKİLERİNİ SEVGİYLE, SAYGIYLA ÖZLEMLE PAYLAŞTIĞIMIZ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIN YENİ YILINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM.
2012 YILININ, BİZİM İÇİN, AİLEMİZ İÇİN, VATANIMIZ İÇİN TÜM İNSANLIK İÇİN BARIŞIN, SEVGİNİN, MUTLUĞUN DEMOKRASİNİN EŞİTLİĞİN ADALETİN ÖZGÜRLÜĞÜN YILI OLMASINI DİLİYORUM. UMUT DOLU AYDINLIK DOLU, SAĞLIK DİLEĞİ İLE NİCE YILLARA DİYORUM.

12/29/11
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTLARIMA ÖZEL MESAJIMDIR.
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTLARIMA ÖZEL MESAJIMDIR.
Türkiye ya da dünyanın neresinde olursa olsun İnternet ortamında iletişim kurduğumuz, ortak değerlerde buluştuğumuz, bu sayede gönülden gönle sevgi zinciri oluşturduğumuz, ceptekileri değil kalptekileri paylaştığımız, doğayı, doğallığı, insanları seven, yüzünde sözünde maske olmayan, özü ve sözü bir olan 7.sinden 70 ine kadar herkes gönül dostumdur.
Çok iyi biliyorum ki, gönül dostu dediğim güzel insanlarda beni gönül dostu olarak kabul etmeseler arkadaşım olmazlar, arkadaşlıktan çıkarırlar. Aynı şeyi bende yapabilirim. Bunlar olmuyorsa, iletişim kopmuyorsa, gönül dostlarımız azalmıyor çoğalıyorsa bu işte bir sır var demektir. Peki, o sır nedir derseniz? Derim ki, O sır kesinlikle insandır. İnsan sevgisidir. İnsanca değerleri hiçbir beklentiye girmeden insanca paylaşmaktır. İnsani değerleri insanca paylaşmak isteyen tüm güzel insanlara 7 sinden 70 kadar gönül kapımız açıktır. Gelen gelsin işte meydan.
Bu âlemde, bu sayfada iletişim kurup paylaştığım hiç bir gönül dostumu (konumu yaşı ne olursa olsun) birini diğerinden farklı göremem hiçbir zaman söz konusu olmayacaktır.
Ebetteki gönül dostlarımızla ortak bir amacımız, idealimiz ve hedefimiz vardır. Oda cennet vatanımızdır. Vatanımızın bölünmez bütünlüğüdür. Vatanımızın simgesi olan al bayrağımızdır. Cumhuriyetimizdir, cumhuriyetimizin kazanımları olan demokratik, laik ve sosyal hukuk devletidir.
Bu amaçlar doğrultusunda karınca kararınca hizmet etmek için, CHP de teorik ve pratik anlamda, (bugün ki şartlar içinde çok kolay olmasa da) özgür irademle var olmaya, varlığımı kanıtlamaya korumaya çalışıyorum.
Önümüzdeki süreçte yapılacak olan delege seçimlerini hayati derecede önemsiyorum. Seçimlerin demokratik mekanizmalar( kurum ve kuralları) işletilerek eşit ve adil bir şekilde yapılacağına kesinlikle inanmıyorum. Yaşanacak her türlü olumsuzluklara rağmen (yıllar sonra) seçimlerde üyelerin oy kullanacak olmasını son derece önemsiyorum. Ve görev yapılacaksa o görevi yerine getirmenin tam zamanıdır diyorum. 30.12.2011
12/27/11
CHP’DE DELGE SEÇİMLERİYLE İLGİLİ CEVAP BEKLEYEN ÇOK ÖNEMLİ SORULAR
CHP’DE DELGE SEÇİMLERİYLE İLGİLİ CEVAP
BEKLEYEN ÇOK ÖNEMLİ SORULAR
CHP’de seçim takvimi 1.10.2011 tarihinde başladı. Üye listeleri
17.12.2011 tarihi hinde askıya çıktı. 25.12.2011 tarihinde askıdan indi. listelerin
askıdan indi. tarihinden itibaren bir haftada itiraz süresi var.
Doğruluk derecesini kesin olarak bilmemekle
birlikte aldığım duyuma göre mahallelere 22.1.2012 – 17.2.2011 tarihleri arasında
sandık konacaktır. önceden belirlenen
takvime göre delege seçimleri yapılacaktır.
Aynı mahallede oturan üyeler birbirlerini
tanımamaktadırlar. Çünkü tüm taleplerimize, yazılı, sözlü müracaatlarımıza
rağmen, üyelere yönelik olarak hiçbir örgüt
toplantısı yapılmamıştır. Üyeler birbirleriyle tanıştırılmamıştır, Konuşturulmamıştır. Bu tarihe kadar üye listeleri üyelere
verilmemiştir. Verilmemektedir.
ÇOK ÖNEMLİ SORULAR
1-Örneğin a - mahallesinde delege
seçimi, hangi tarihte, hangi gün, hangi adreste hangi saate yapılacağı o mahallenin
üyelerine kaç gün önceden, nasıl ve hangi araçlar kullanılarak kim yada kimler
tarafından duyurulacaktır?
2- Varsayalım üyelere haber
verildi ve üyeler delege seçimi için toplandı. Delege olmak isteyenler adaylıklarını
toplantı anında mı açıklayacaklardır? Yoksa toplantı tarihinden öncemi aday isim
ve listeleri açıklanmış olacaktır?
3- Delege seçimleri blok liste
yöntemiyle mi? yoksa çarşaf liste yöntemiyle mi yapılacaktır?
4- Bir birini tanımayan üyeler sadece
toplantı anında kendilerini nasıl tanıtıp oy isteyeceklerdir? Nasıl tanıyıp oy
vereceklerdir?
5- Bu durumda herhangi bir
karmaşaya, tartışmaya ve münakaşaya meydan vermeden sağlıklı delege seçimi nasıl
yapılacaktır.
6- Mevcut
sorular ve benzeri sorular hakkında hiçbir yazılı hiçbir belge bilgiye
ulaşamayan üyeler nasıl ve neye göre hareket edeceklerdir?
7- Seçimlere çok az süre kalmış olmasına
rağmen üyelerin en temek hakları olan bu bilgilere ve soruların cevaplarına
engelsiz olarak nasıl ulaşabileceklerdir?
Keşke bu bilgiler daha önceden
verilmiş olsaydı. Keşke bir CHP üyesi olarak bu soruları hiç sorma zorunda
kalmasaydım. 28.12.2011
12/26/11
HAZ. MUHAMET BİR HADİSİ ŞERİFİNDE DİYOR Kİ “HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR.”
HZ. MUHAMET BİR HADİSİ ŞERİFİNDE
DİYOR Kİ “HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR.”
Ve birden bire, bir gün gecenin
ilerlemiş saatinde, herkes uyurken, kaşla göz arasında, üzerinde hiç
tartışmadan, konuşmadan, bizim vekillerimiz sadece kendi maaşlarını yüzde yüz artıran
kararı jet hızıyla meclisten geçirdiler.
Emekli bir memur olarak helal süt
emmiş olan, vicdanı olan, eşitlik ilkesine inan, hakkı, adaleti, savunan herkese
soruyorum.
Dünyada ve Türkiye’de ekonomik krizin
yaşandığı, iğneden ipliğe kadar her şeye zam yapıldığı, ama maaşlara zam yapılmadığı
bir süreçte, bizim haklarımızı savunmak için, bizim aramızdan seçip TBMM’ne yolladığımız
bizim vekillerimizin aldıkları bu karar doğru mudur?
Sadece kendi maaşlarına hem de yüzde yüz oranında zam yapmaları helal
midir?
Eşitlik, adalet, güven duygusunu kökten sarmaz mı?
Vicdanları yürekleri sızlatıp, kanatmaz mı?
Kabul edilemeyecek, içe sindirilemeyecek
kadar çok büyük bir haksızlık değil mi?
Evet diyorsanız, o zaman Hz. Muhammed’in o meşhur sözünü bir kez daha
bir kez daha yazayım.
“Haksızlık karşısında susan
dilsiz şeytandır.”
Haksızlığa karşı sessiz kalmak, yeni haksızlıklara davetiye çıkarmak
değil midir?
Müslüm Gürses okuduğu bir şarkının
dörtlüğünde diyor ki,
Zalime zorbaya eğme başını
Ürkekçe korkakça yaşama dostum
Yüreğim dediğin et parçasını
Boşuna yük edip taşıma dostum
12/25/11
CHP’Lİ DOSTLARIMA YOL ARKADAŞKARIMA TARİHİ UYARI. GEÇ OLMADAN DERİN UYKUDAN UYANMANIN TAM ZAMANIDIR.
CHP’Lİ DOSTLARIMA YOL
ARKADAŞKARIMA TARİHİ UYARI. GEÇ OLMADAN DERİN UYKUDAN UYANMANIN TAM ZAMANIDIR.
ORTA DOĞU, TÜRKİYE, (PARTİMİZ)CHP
KABUK DEĞİŞTİRİYOR. ORTA DOĞU ÜLKELERİNDE,
ÇEYREK YÜZYILI AŞAN 30 – 40 YILLIK DİKTATÖRLÜKLER, SARSILIYOR, DEVRİLİYOR.
TÜRKİYE YARIM YÜZYILI AŞAN ÇOK PARTİLİ SİSTEM YERİNİ
TEK PARTİLİ SİSTEME BIRAKIYOR. NAYASA DEĞİŞİYOR.
CHP’DE 17 YILDIR DEĞİŞMEYEN
DEĞİŞTİRİLEMEYEN, GENEL BAŞKAN, MYK, PM,
DEĞİŞİYOR. YILLAR SONRA DELEGELER ÜYELERİN
OYLARIYLA SEÇİLİYOR. CHPTÜZÜĞÜ DEĞİŞİYOR.
DÜNYA EKONOMİK KRİZLE BOĞUŞUYOR.
BÖYLESİNE KRİTİK BİR SÜREÇTE PARTİMİZDE, ÖRGÜTÜMÜZDE
HER TÜRLÜ KİŞİSEL ÇIKAR VE MENFAATLER KESİNLİKLE İKİNCİ PLANA ATILMALIDIR. (ATMAYANLAR
ÜYELERİMİZ TARAFINDAN ÇOK YAKINDAN İZLENMELİDİR.) CHP Lİ ÜYELERİN HER BİRİ
PARTİ İÇİNDEKİ VE PARTİ DIŞINDAKİ GELİŞMELERE OLAYLARA KARŞI SON DERECE DUYARLI
OLMALIDIRLAR. VE ÇOK DAHA ÖNEMLİSİ BİR BİRLERİNE SIKI SIKIYA SARILMALIDIRLAR. TARİHİ
SORUMLULUKLARINI GÖREVLERİNİ YERİNE GETİRMEKTEN ASLA KAÇINMAMALIDRLAR.
UNUTMAYALIM TARİHİ DEĞİŞİMİ HİÇ BİR
GÜCÜN DURDURMA VE GERİYE ÇEVİRME ŞANSI YOKTUR.
VE OLMAYCAKTIR. DEĞİŞİME DİRENENLER
SAVRULUP YOK OLMAKTAN KURTULAMAYACAKALRDIR 25.12.2011
12/24/11
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTLARIM. SAKIN OKUMADAN GEÇMEYİN DERİM.
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTLARIM. SAKIN OKUMADAN GEÇMEYİN DERİM.
HER ŞEY GÖNÜL DOSTLARIYLA PAYLAŞILINCA ANLAM VE DEĞER KAZANIYOR
24.12.2011 TARİHİNDE ÖĞLE SAATLERİNE DOĞRU MAHALLEMİZE YILIN İLK SULU KARI YAĞMAYA BAŞLADIĞINI SİZE DUYURMUŞTUM. AYNI GÜN SAAT 14.OO CIVARINDA KOMŞUMUZ AİLE DOZTUMUZDAN ULUDAĞA KIŞ MANZARASINI İZLEMEK VE ÖĞLE YEMEĞİNBİRLİKTE YEMEK İÇİN TEKLİF TEKLİFİ KABUL ETTİK. ANCAK ARABAYA BİNDİKTEN SONRA KARAR DEĞİŞTİRDİK VE ULUDAĞIN YAMACINDA 1400 METRE YÜKSEKLİKTE SEYDİABAT KÖYÜNE (DİĞER ADI İSE ŞELALE) GİTMEYE KARAR VERDİK.
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTLARIM AMACIM ASLA SİZİ İMRENDİRMEK DEĞİLDİR. HOŞGÖRÜNÜZE SIĞINARAK GÖRDÜĞÜMÜZ, DOĞAL GÜZELLİKLERİ SİZLE OLDUĞU GİBİ PAYLAŞMAK İSTEDİM.
ÖZELEMİM, DİLEĞİM ARZUM 2012 YILINDA NİSANIN İLK HAFTASINDA PAZAR GÜNÜ SAAT 9.00 DA SİZ GÖNÜL DOSTLARIMLA SEVENLERİNİZLE SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE KAPLI KAYA PARKINDA BULUŞMAK, GÖRÜŞMEK TANIŞMAK VE İLKBAHARIN GÜZELLİKLERİNİ GÖRMEK İÇİN KAPLI KAYA DERESİNE HEP BİRLİKTE YÜRÜMEK(TAHMİNEN YARIM SAAT UZAKLIKTA) VE SABAH KAHVALTINISI BİRLİKTE YAPMAKTIR.
BİLİYORUM. TEKLİF ETMEK ÇOK KOLAY AMA UZAKALRDAN GELMEK AYNI GÜN DÖNMEK BİRÇOK AÇIDAN HİÇTE ÇOK KOLAY DEĞİL. BEN GÖLE MAYA ÇALIYORUM. YA TUTARSA DİYORUM. DOĞAYI, DOĞALLIĞI VE İNSANI SEVEN HER HERKES (TÜM TÜRKİYE) DAVETLİDİR. BU KONUDA KATILIMI SAĞLAMAK İÇİN HEPİNİZE HER BİRİNİZE GÖREV VERİYORUM ŞİMDİDEN HAZIRLIKLRA BAŞLAYIN DİYORUM. HADİ HEPİNİZE KOLAY GELSİN.
BU VESİLE HEPİNİZE HER BİRİNİZE SELAMLARIMI SEVGİLERİMİ SUNUYORUM.
NOT; BU GÜZEL GÜNÜ YAŞAMAMIZA VE PAYLAŞMAMIZA SEBEP OLAN AİLE DOSTUMUZ YAVUZ BEYE VE EŞİNE TEŞKKÜR EDİYORUM.24.12.2011
12/23/11
KUSURA BAKMA ARKADAŞIM SAMİMİ DEĞİLSİN, GÜVEN VERMİYROSUN
KUSURA BAKMA ARKADAŞIM SAMİMİ DEĞİLSİN,
GÜVEN VERMİYROSUN
Sözüm, görev yaptığı süre
içerisinde, örgütlenme ağını kurmak için, mahalle ve sokak sorumlularını seçmek
için, çalışma gruplarını oluşturmak için, hiçbir çalıma başlatmayan CHP’Lİ il,
ilçe başkan ve yönetimlerinedir.
Sözüm, örgütle, örgüt üyeleriyle, aylarca yıllarca hiçbir toplantı
yapmayan, yapsa da toplantı usul, esas ve kurallarına uyamayan, uygulamayan,
üyelerle, tanışmayan, konuşmayan, kucaklaşmayan, üyeleri bir biriyle
tanıştırmayan, üyelere örgüt toplantılarında
söz hakkı vermeyen, üyeleri yok sayan CHP’Lİ il, ilçe başkan ve yönetimlerinedir.
Sözüm, CHP tüzüğünü okumayan, okusa da uygulamayan, hiçbir ilke ve kurala uymayan, görev yetki ve
sorumluluk sınırlarının neler olduğunu bilmeyen bilese de üyelere anlatmayan,
öğretmeyen, CHP’Lİ il, ilçe başkan ve yönetimlerinedir.
Sözüm, yaptığı iş ve işlemlerde, aldığı kararlarda, mali konularda, örgüte
ve üyelere belgelere dayalı bilgi vermeyen, ahbap çavuş, kafa kol ilişkisi
içinde dar kadro anlayışı ve zihniyeti ile günü kurtarmaya çalışan CHP’Lİ il,
ilçe başkan ve yönetimlerinedir.
Sözüm, yıllarca, birlikte çalıştığı her defa oylarıyla seçtiği, padişah gibi kral gibi bir dediğini iki
etmediği, genel başkanlarına bir günde sırtını dönüp yalnız bıraktığı CHP’Lİ
il, ilçe başkan ve yönetimlerinedir.
Nerede ve hangi gerekçeyle olursa olsun, yaptığınız konuşmalarda,
eşitlikten, özgürlükten, adaletten, demokrasiden, dürüstlükten, ahde vefadan, tüzükten,
ilke ve kurallardan, plandan programdan, açıklıktan, cumhuriyetin
kazanımlarından, birlikten, beraberlikten, dayanışmadan, emperyalizmden,
kapitalizmden, devrimlerden,
devrimcilerden, Atatürk’ten söz ederken
KUSURA BAKMA ARKADAŞIM SAMİMİ DEĞİLSİN, GÜVEN VERMİYORSUN 24.12.2011
ÖZÜYLE SÖZÜYLE, İNANCIYLA, OYUYLA GERÇEKTEN CHP’Lİ OLAN DOSTLARIMIN DİKKATİNE
İçinde bulunmuş olduğumuz süreç her anlamda çok büyük öneme sahiptir. Ve geçen her dakika (zaman) altın değerindedir.
Parti içinde ve parti dışında birilerini suçlamamak, yargılamak ve kendimizi savunmak kesinlikle bize zaman kaybettirecektir. Ve bizim bir dakikayı bile boşa harcama lüksümüz yok. Bu süreçte zamanı verimli ve üretken kullanmayanlar kesinlikle bizden biri olamazlar.
En genel ifadeyle CHP’sine, Cumhuriyete ve cumhuriyetin kazanımlarına sahip çıkmak istiyorsan (ki bu aşamada başka şansın ve alternatifin yok) hiç ama hiç gecikme, hiç kimsenin görev vermesini bekleme. Hiç bir kırgınlık, kızgınlık yılgınlık belirtisi göstermeden kendi kendine görev ver.
Birinci görevin üye ol ya da olma parti içi seçim sürecinin her aşamasını çok büyük bir dikkatle ve titizlikle takip et. Ve üzerine düşen sorumluluğu yerine getir.
Özellikle ilçe delege seçimlerinin ve seçilecek delegelerin, partimiz, örgütümüz ve biz üyeler için hayati derece öneme sahip olduğunu sakın aklından çıkarma. 23.12.2011
12/22/11
AS
MERHABA
GÖNÜL DOSTLARIM SİZLERLE PAYLAŞIRKEN KESİNLİKLE UZAKTA OLDUĞUNUZU, YADA
OLDUĞUMU DÜŞÜNMÜYORUM. VE GERÇEKTEN GÖNÜLDEN GÖNÜLE SEVGİ ZİNCİRİYLE BAĞLANDIĞIMI
HİSSEDİYORUM. BU DUYGU VEDÜŞÜNCELERLE TÜM
GÖNÜL DOSTLRIMA İYİ AKŞAMLAR DİLİYORUM. HEPİNİZİ
HER BİRİNİZİ SEVGİYLE SAYGIYLA MUHABBETLE SELAMLIYORUM. YANIT VEREMEDİKLERİM OLURSA
HOŞ GÖRÜN
CHP’DE GÖREV YETKİ VE SORUMLULUK ÜSTLENMENİN TAM ZAMANIDIR
CHP’DE GÖREV YETKİ VE SORUMLULUK ÜSTLENMENİN TAM ZAMANIDIR.
CHP’Lİ üyelerle, tabanla halka buluşmayı, tanışmayı, kaynaşmayı istemeyen ve adeta buna karşı direnen anlayışın, zihniyetin ve uygulamaların örgüt yönetimlerine hâkim olduğuna inandım, gördüm ve şahit oldum.
İki yıl gibi uzun bir zaman dilimi içinde, ülkemizde ve partimizde çok önemli olaylar ve gelişmeler olmasına rağmen CHP taşra örgütlerinde üyelere yönelik olarak hiçbir örgüt toplantısının yapılmaması Örgütlenme ağının kurulması, mahalle ve sokak temsilcilerinin seçilmesi çeşitli başlıklar altında çalışma guruplarının oluşması için hiçbir çalışmanın yapılmaması bunun en somut kanıtıdır.
Genel başkanımız hem referandumda, hem genel seçimde Türkiye’yi baştanbaşa dolaşıp, halkla, partililerle buluşup mitinkiler, toplantılar yaparken il ve ilçe başkanlarının birçoğu bulundukları il ve ilçe sınırları içinde aynı performansta bir çalışma sergilemedikleri çok net bir şekilde anlaşılmış ve görülmüştür.
Bu anlayış, zihniyet ve uygulama geçmişten bugüne devam eden yanlış bir alışkanlığın devamı olduğu çok açıktır. Kronikleşmiş alışkanlıktan kısa sürede kurtulmak sanıldığı kadar kolay değildir. Böylesine bir süreçte, genel başkanı ve çalışma arkadaşlarını, başarısızlıkla suçlamak tam bir insafsızlıktır.
Mevcut anlayış ve zihniyetin değişmesi için tüm CHP’ LİLERE CHP gönüllülerine görev yetki ve sorumluluk düşmektedir. Görev yetki ve sorumluluğu üstlenmenin tam zamandır. 22.12.2011
CHP’Lİ üyelerle, tabanla halka buluşmayı, tanışmayı, kaynaşmayı istemeyen ve adeta buna karşı direnen anlayışın, zihniyetin ve uygulamaların örgüt yönetimlerine hâkim olduğuna inandım, gördüm ve şahit oldum.
İki yıl gibi uzun bir zaman dilimi içinde, ülkemizde ve partimizde çok önemli olaylar ve gelişmeler olmasına rağmen CHP taşra örgütlerinde üyelere yönelik olarak hiçbir örgüt toplantısının yapılmaması Örgütlenme ağının kurulması, mahalle ve sokak temsilcilerinin seçilmesi çeşitli başlıklar altında çalışma guruplarının oluşması için hiçbir çalışmanın yapılmaması bunun en somut kanıtıdır.
Genel başkanımız hem referandumda, hem genel seçimde Türkiye’yi baştanbaşa dolaşıp, halkla, partililerle buluşup mitinkiler, toplantılar yaparken il ve ilçe başkanlarının birçoğu bulundukları il ve ilçe sınırları içinde aynı performansta bir çalışma sergilemedikleri çok net bir şekilde anlaşılmış ve görülmüştür.
Bu anlayış, zihniyet ve uygulama geçmişten bugüne devam eden yanlış bir alışkanlığın devamı olduğu çok açıktır. Kronikleşmiş alışkanlıktan kısa sürede kurtulmak sanıldığı kadar kolay değildir. Böylesine bir süreçte, genel başkanı ve çalışma arkadaşlarını, başarısızlıkla suçlamak tam bir insafsızlıktır.
Mevcut anlayış ve zihniyetin değişmesi için tüm CHP’ LİLERE CHP gönüllülerine görev yetki ve sorumluluk düşmektedir. Görev yetki ve sorumluluğu üstlenmenin tam zamandır. 22.12.2011
12/21/11
CHP’Lİ DOSTLARIM YOL ARKDAŞLARIM NE OLUR AZICIK HEP BİRLKTE DÜŞÜNELİM
CHP’Lİ DOSTLARIM YOL ARKDAŞLARIM NE OLUR AZICIK HEP
BİRLKTE DÜŞÜNELİM
Eşitlik; İki veya daha çok şeyin
eşit olması durumu
ÖZGÜRLÜK; Her türlü dış etkiden bağımsız olarak insanın
kendi iradesine, kendi düşüncesine dayanarak karar vermesi durumu
ADALET: Herkese kendine uygun düşeni, kendi hakkı olanı
verme, doğruluk:
HAK: hukuken korunan menfaattir.
DEMOKRASİ: Halkın
kendi kendisini yönetmesi sistemine dayanan bir yönetim şeklidir.
İLKE: emel düşünce, temel inanç, unsur, prensip
KURAL: Davranışlarımıza yön veren, uyulması gereken ilke
TÜZÜK; Herhangi bir
kurumun veya kuruluşun tutacağı yolu ve uygulayacağı hükümleri sırasıyla
gösteren maddelerin hepsi, nizamname, statü.
Yukarıdaki bilgileri, tanımları internetten aldım. Biliyorsunuz
CHP parti içi seçim sürecine girdi. Üye listeleri ilçelere asıldı. Seçimler çok
yaklaştı eli kulağında.
Politikaya soyunup sahneye çıkan İrili ufaklı, gruplar,
zengin fakir kişiler birbirleriyle acımasız ve insafsız bir yarışın içine
giriyorlar. Girecekler. Acımasız insafsız
diyorum çünkü yarışta uyulması gereken hiç bir ilke kural tüzük yok. Olsa da uyulmadığını
hepimiz biliyor görüyor ve yaşıyoruz.
Yaşadığımız bu süreçte, yukarıda ki değerler üzerinden politika
ve siyaset yapıldığına hepimiz şahit oluyoruz. O değerler üzerinden bol bol nutuk atılıyor. Konuşmalar
yapılıyor. Toplantılar düzenleniyor. Hep birlikte bir soru soralım. Sorumuza
verilecek cevap, özü sözü bir olmayan politikacı ve siyasetçilerin yüzündeki maskeleri
düşürmeye yetecektir.
Politika ve siyaset yapan her kim olursa olsun. İsterse birinci derecede akrabanız olsun. Onlara
diyelim ki, yukarıdaki değerlerin gereklerini yerine getirmek için ne gibi çalışma
yapıyorsun? Kendini tanıtmadan, düşüncelerini açıklamadan önce yukarıdaki değerleri
halka üyelere anlatıyor musun? O değerlerin ön plana çıkması için, örgütlü
yaşamda hayat bulması, için çalışıyor emek veriyor musun?
Çok açıkça ifade ediyorum. Herhangi bir gerekçeyle bunu yapmayan
politikacı ve siyasetçinin yüzü maskelidir.
Ve sizi kandırmaya aldatmaya uğraşıyordur. Lütfen maskeli politikacı ve siyasetçilere
inanmayın kanmayın. Vicdanlarınızın sesini
dinleyin. 21.12.2011
12/20/11
VE BURSA CHP-SERBEST KÜRSÜ ÜYELİĞİNDEN ÇIKARILDIM
VE BURSA CHP-SERBEST KÜRSÜ ÜYELİĞİNDEN ÇIKARILDIM
BURSA CHP - SERBEST KÜRSÜYE DAVET EDİLMEM ÜZERİNE ÜYE
OLMUŞTUM. İLK BAŞLARDA ÇOK SICAK SAMİMİ SOHBETLERİMİZ PAYLAŞIMLARIMIZ OLMUŞTU. AMA
BURSA BİRLİK GRUBU KURULUP TOPLANTILARA VE ÇALIŞMALARA BAŞLADIKTAN SONRA HİÇ
BİR GEREKÇE GÖSTERİLMEDEN AÇIKLAMA YAPILAMDAN GRUPTAN VE ARKADAŞLIKTAN
ÇIKARILDIM. BİR SÜRE SAYFAYA YAZMAM ENGELLENDİ. NEDEN VE HANGİ GEREKÇEYLE ÇIKARILDIĞIMI
BU SAYFALARDA SORMAM ÜZERİNE YİNE HİÇBİR AÇIKALMA YAPILMADAN GEREKÇE GÖSTERİLMEDEN
AÇIKLAMA YAPILAMADAN GURUBA TEKRAR EKLENDİM.
ARKADAŞLIĞA TEKRAR EKLENMEDİM. 21.12.2011 TARİHİNDE SAAT 6.15 DE BURSA
SERBES KÜRSÜ SAYFASINA GİREMEDİĞİMİ FARK ETTİM. O KADAR ELEŞTİRİ YAZMAMA RAĞMEN
CHP DEN İHRAÇ EDİLMEDİM AMA SORU SORDUĞUM İÇİN SERBEST KÜRSÜDEN BU SEFER KESİN
OLARAK (BELKİDE GRUP KARARIYLA ) İHRAÇ EDİLDİM. HEMDE HİÇ BİR AÇIKLAMA YAPILAMDAN SAVUNMAM
ALINMADAN.
PEKİ, NEDEN SERBEST KÜRSÜDEN ATILDIM? YAZDIĞIM İKİ YAZI YÜZÜNDEN
BİRİNCİ YAZIM 19.12.2011 TARİHLİ “YAZIYOOORRR, YAZIYOOORRR GAZETELER YILDIRIM
BİRLİK GRUBUNU YAZIYOR” BAŞLIKLI YAZIMDA, SORULARA SOMUT YANITLAR VERİRMİSİNİZ
DİYE 10 SORU SORMUŞTUM. CEVAP VERİLMEMESİ ÜZERİNE, 20.12.2011 TARİHİNDE “YILDIRIM
İLÇE BİRLİK GRUBU İLE İLÇE YÖNETİMİ ARASINDAKİ FARKI NE? “ BAŞLIKLI İKİNCİ BİR YAZI YAZMIŞTIM. VE BU
YAZIMI Cumhuriyet
Halk Partisi Nilüfer Kadın Kolu SAYFASINDAN DEĞERLİ HOCAM NURTEN HANIM
BEĞENMİŞTİ VE BENDE KENDİSİNE TEŞEKKÜR ETMİŞTİM. (PAYLAŞIMLAR SAYFADA MEVCUTTUR) BU YAZMLA BU SAYFAFYI
BURADA KAPATIYORUM. 21.12.2011
YILDIRIM İLÇE BİRLİK GRUBU İLE İLÇE YÖNETİMİ ARASINDAKİ FARKI NE?
YILDIRIM İLÇE BİRLİK GRUBU İLE İLÇE
YÖNETİMİ ARASINDAKİ FARKI NE?
CHP İl ve ilçe örgütlerinde Yapılan
ya da yapılmayan, iş ve işlemlerle ilgili olarak 2 yıl boyunca birçok sorular
sordum öneri ve eleştirilerde bulundum. Belki
duymamışladır, okumamışlardır diye azılarım, sorularım yerel gazetelerde
yayınladı. Buna rağmen Hiçbir yazıma dilekçeme
soruma önerime eleştirime yanıt alamadım, alamıyorum.
Yıldırım ilçe birlik grubu ilçemizde
birden çok mahallede üyelere yönelik olarak kahve toplantıları düzenlemiştir. En son 18.12.2011 tarihinde üyelerle toplu sabah
kahvaltısı yapılmıştır. Yapılan toplantılar ve yemek gazetelere, internette
haber konusu olmuştur. Resimler
yayınlamıştır.
Yaptığım bir hatadan dolayı grup üyesi
bir arkadaşımın uyarısı üzerine açıklama yaptım. Grup üyesi arkadaşımdan özür diledim.
Ve özür yazımı tüm ilgili sayfalarda yayınladım.
Yıldırım birlik gurubu üyeleri
toplantılarda parti içi demokrasiyi, açıklığı
eşitliği özgürlüğü adaleti savunduklarını birçok kez duydum ve şahit oldum. CHP Yıldırım ilçesinin bir üyesi olarak ve aynı
zamanda yaptığım yanlıştan dolayı özür dileyen bir duyarlı bir vatandaş olarak
soruyorum. Yıldırım ilçe gurubu sorularıma
yanıt vermemesindeki gerekçe nedir? İlçe
yönetimi de sorularıma yanıt vermiyordu. Sorulara yanıt verme verme açıklık anlamda
ilçe yönetimiyle grubun arasındaki fark nedir? 20.12.2011
12/19/11
ACABA SORULARIM DELİ SAÇMASIMI? TAKDİRİ OKUYANLARA BIRAKIYORUM
ACABA SORULARIM DELİ SAÇMASIMI? TAKDİRİ OKUYANLARA
BIRAKIYORUM
BU ADRESTEKİ TEHLİKELİ SORULARIM GAZETEDE YAYINLAMANSINA RAĞMEN
YÖNETİMDEKİ YETKİLİLERDEN YANIT ALAMADIM.
AŞAĞIDAKİ
SORULARIDA YÖNETİMLERİ HİÇ BEĞENMEYEN ANTİ DEMOKRATİK BULAN
GURUPTAN YANIT ALAMADIM
YAZIYOOORRR, YAZIYOOORRR GAZETELER YILDIRIM BİRLİK GRUBUNU
YAZIYOR
Bursa Olay gazetesinden
Gazeteci Erhan Güneş
19.12.2011 tarihli “ CHP’Yİ YILDIRIMDA AYAĞA KALDIRACAĞIZ” başlıklı yazısında yazıyor.
“Bu gruptan yönetim oluşacak. Bu grup içinden başkan çıkacak”
Bursa Haber gazetesinden
Gazeteci Can Ertan
19.12.2011 tarihli “ YILDIRIM BİRLİK GRUBU KAHVALTISI” başlıklı yazısında yazıyor.
“parti içi demokrasi emeği harcadılar, semeresini göreceklerdir.”
SORULARA SOMUT YANITLAR VERİRMİSİNİZ?
1-Yıldırım Birlik Grubu ilk defa hangi tarihte nerede kimler tarafından hangi amaçla kurulmuştur? İlk kurulduğu tarihten (19.12.2011 tarihine ) bu güne kadar guruptan kaç üye ayrılmıştır? Kaç üye gruba dâhil olmuştur? Kaç üye hiç değişmeden kalmıştır?
2- grup üyelerinin hangi amaçlar doğrultusunda, hangi ilke ve kurallara uyacaklarına dair kendi aralarlarında imzaladıkları bir anlaşma, sözleşme metni var mıdır?
3- grubun ilk kurulduğu tarihten itibaren değişen grup üyeleri ve şu anda faaliyet gösteren grup üyelerinin üyelik kayıtları ve oturdukları ilçe hangisidir? Grup toplantıları yaptıkları ilçe hangisidir?
4- grup ilk kurulduğu günden beri bu (19.12.2011) güne kadar yaptıkları birden çok salon ve kahve toplantılarının giderleri kimler tarafından karşılanmıştır?
5-CHP yıldırım ilçe örgütünde 3000 den fazla üye vardır. Toplantılara ise çok az sayıda üye katılmaktadır. Toplantı usul esaslarına uyulmadan yapılan bu tür toplantılar üyeler arasında (seçmede seçilmede )eşitsizliğe, adaletsizliğe ve haksızlığa yol açmıyor mu?
6-Birçok üyenin cep toplantılarına toplantıya katılmaları için çağrı mesajları geldiği halde birçok üyeye gelmediği bilinmektedir. Ve birçok üye bu konuda şikâyet etmektedir. Bunun gerekçesi nedir?
7- ilçemizde yapılan referandum ve seçim çalışmalarına (ayrılan ve şu anda var) olan grup üyeleri katılmışlar mıdır?
8- il ve ilçe yönetimlerinin izini dışında başka ilçelerde grup toplantılarının yapılması yasak olsa dahi etik bir davranımıdır?
9- toplantı yapmak için üye bilgilerine sahip olmayan, o bilgilere sahip olsa dahi toplantı yapacak maddi gücü bulunmayan üyelerin kendilerini ifade etmeleri tanıtmaları anlamında üyeler arasında adaletsizlik, haksızlık ve eşitsizlik olmayacak mıdır?
10- Bütün bu yapılanlar parti içi demokrasiye, üyeler arasındaki ( seçmede ve seçilmede) eşitliğe, adalete, hakka hukuka uygun mudur? Parti içi demokrasi mücadelesi bu mudur? Böyle mi olmalıdır?19.12.2011
Bursa Olay gazetesinden
Gazeteci Erhan Güneş
19.12.2011 tarihli “ CHP’Yİ YILDIRIMDA AYAĞA KALDIRACAĞIZ” başlıklı yazısında yazıyor.
“Bu gruptan yönetim oluşacak. Bu grup içinden başkan çıkacak”
Bursa Haber gazetesinden
Gazeteci Can Ertan
19.12.2011 tarihli “ YILDIRIM BİRLİK GRUBU KAHVALTISI” başlıklı yazısında yazıyor.
“parti içi demokrasi emeği harcadılar, semeresini göreceklerdir.”
SORULARA SOMUT YANITLAR VERİRMİSİNİZ?
1-Yıldırım Birlik Grubu ilk defa hangi tarihte nerede kimler tarafından hangi amaçla kurulmuştur? İlk kurulduğu tarihten (19.12.2011 tarihine ) bu güne kadar guruptan kaç üye ayrılmıştır? Kaç üye gruba dâhil olmuştur? Kaç üye hiç değişmeden kalmıştır?
2- grup üyelerinin hangi amaçlar doğrultusunda, hangi ilke ve kurallara uyacaklarına dair kendi aralarlarında imzaladıkları bir anlaşma, sözleşme metni var mıdır?
3- grubun ilk kurulduğu tarihten itibaren değişen grup üyeleri ve şu anda faaliyet gösteren grup üyelerinin üyelik kayıtları ve oturdukları ilçe hangisidir? Grup toplantıları yaptıkları ilçe hangisidir?
4- grup ilk kurulduğu günden beri bu (19.12.2011) güne kadar yaptıkları birden çok salon ve kahve toplantılarının giderleri kimler tarafından karşılanmıştır?
5-CHP yıldırım ilçe örgütünde 3000 den fazla üye vardır. Toplantılara ise çok az sayıda üye katılmaktadır. Toplantı usul esaslarına uyulmadan yapılan bu tür toplantılar üyeler arasında (seçmede seçilmede )eşitsizliğe, adaletsizliğe ve haksızlığa yol açmıyor mu?
6-Birçok üyenin cep toplantılarına toplantıya katılmaları için çağrı mesajları geldiği halde birçok üyeye gelmediği bilinmektedir. Ve birçok üye bu konuda şikâyet etmektedir. Bunun gerekçesi nedir?
7- ilçemizde yapılan referandum ve seçim çalışmalarına (ayrılan ve şu anda var) olan grup üyeleri katılmışlar mıdır?
8- il ve ilçe yönetimlerinin izini dışında başka ilçelerde grup toplantılarının yapılması yasak olsa dahi etik bir davranımıdır?
9- toplantı yapmak için üye bilgilerine sahip olmayan, o bilgilere sahip olsa dahi toplantı yapacak maddi gücü bulunmayan üyelerin kendilerini ifade etmeleri tanıtmaları anlamında üyeler arasında adaletsizlik, haksızlık ve eşitsizlik olmayacak mıdır?
10- Bütün bu yapılanlar parti içi demokrasiye, üyeler arasındaki ( seçmede ve seçilmede) eşitliğe, adalete, hakka hukuka uygun mudur? Parti içi demokrasi mücadelesi bu mudur? Böyle mi olmalıdır?19.12.2011
YAZIYOOORRR, YAZIYOOORRR GAZETELER YILDIRIM BİRLİK GRUBUNU YAZIYOR
Bursa Olay
gazetesinden
Gazeteci Erhan Güneş
19.12.2011 tarihli “ CHP’Yİ YILDIRIMDA AYAĞA KALDIRACAĞIZ” başlıklı yazısında yazıyor.
“Bu gruptan
yönetim oluşacak. Bu grup içinden başkan çıkacak”
Bursa Haber gazetesinden
Gazeteci Can Ertan
19.12.2011 tarihli “ YILDIRIM
BİRLİK GRUBU KAHVALTISI” başlıklı yazısında yazıyor.
“parti içi demokrasi
emeği harcadılar, semeresini göreceklerdir.”
SORULARA SOMUT YANITLAR
VERİRMİSİNİZ?
1-Yıldırım Birlik Grubu ilk defa hangi tarihte
nerede kimler tarafından hangi amaçla kurulmuştur? İlk kurulduğu tarihten (19.12.2011 tarihine ) bu güne kadar guruptan kaç üye ayrılmıştır? Kaç
üye gruba dâhil olmuştur? Kaç üye hiç değişmeden kalmıştır?
2- grup üyelerinin hangi amaçlar
doğrultusunda, hangi ilke ve kurallara uyacaklarına dair kendi aralarlarında
imzaladıkları bir anlaşma, sözleşme metni var mıdır?
3- grubun ilk kurulduğu tarihten
itibaren değişen grup üyeleri ve şu anda faaliyet gösteren grup üyelerinin üyelik
kayıtları ve oturdukları ilçe hangisidir? Grup toplantıları yaptıkları ilçe hangisidir?
4- grup ilk kurulduğu günden
beri bu (19.12.2011) güne kadar yaptıkları
birden çok salon ve kahve toplantılarının giderleri kimler tarafından
karşılanmıştır?
5-CHP
yıldırım ilçe örgütünde 3000 den fazla üye vardır. Toplantılara ise çok az sayıda
üye katılmaktadır. Toplantı usul esaslarına uyulmadan yapılan bu tür toplantılar
üyeler arasında (seçmede seçilmede )eşitsizliğe, adaletsizliğe ve haksızlığa
yol açmıyor mu?
6-Birçok üyenin cep toplantılarına toplantıya
katılmaları için çağrı mesajları geldiği halde birçok üyeye gelmediği
bilinmektedir. Ve birçok üye bu konuda şikâyet
etmektedir. Bunun gerekçesi nedir?
7- ilçemizde
yapılan referandum ve seçim çalışmalarına (ayrılan ve şu anda var) olan grup üyeleri
katılmışlar mıdır?
8- il ve
ilçe yönetimlerinin izini dışında başka ilçelerde grup toplantılarının yapılması
yasak olsa dahi etik bir davranımıdır?
9- toplantı yapmak için üye bilgilerine sahip
olmayan, o bilgilere sahip olsa dahi toplantı yapacak maddi gücü bulunmayan üyelerin
kendilerini ifade etmeleri tanıtmaları anlamında üyeler arasında adaletsizlik, haksızlık
ve eşitsizlik olmayacak mıdır?
10- Bütün bu yapılanlar parti içi demokrasiye,
üyeler arasındaki ( seçmede ve seçilmede) eşitliğe, adalete, hakka hukuka uygun
mudur? Parti içi demokrasi mücadelesi bu mudur?
Böyle mi olmalıdır? 19.12.2011
12/15/11
PARTİ İÇİ DEMOKRASİ ADINA YARINA UMUTLA BAKIYORUM
Evet,
önümüzdeki süreçte CHP’DE pati içi (delege) seçimleri yapılacaktır. 2.11. 2011
/8262 tarih sayılı genelgeye göre 17.12.2011 tarihinde üye listeleri askıya
çıkarılacaktır.
Ama aynı mahallede oturan üyeler birbirlerini
tanımamaktadırlar.
Ama parti içinde birileri üyelere tanınmak
için, olağan üstü çaba sarf etmektedirler. Birileri ise tam aksine üyelerden
uzak durmak için olağan üstü çaba sarf etmektedirler.
Seçimler,
Bir birini
tanımayan üyeler,
Üyelere tanınmak için olağan üstü çaba sarf
edenler
Üyelerden uzak durmak için olağan üstü çaba
sarf eden, üyeler arasında yapılacaktır.
İşte bu yönüyle yapılacak seçim, acımasız,
insafsız ve zalim bir seçim olacaktır. Çünkü
seçimde seçilmek isteyenler arasında eşitlik, adalet, hak ve hukuk olmayacaktır.
Bunun için üzülüyorum.
Ama diğer taraftan
yıllarca delege seçimlerinin yapılmadığını düşünürsek, her şeye rağman seçimlerin
sandık konularak yapılıyor olmasına da seviniyorum. Ve
PARTİ İÇİ DEMOKRASİ ADINA YARINA UMUTLA BAKIYORUM
ÇOK NET BİR MESAJIM VARDIR.
Yakınlık derecesi ne olursa olsun, gerçek âlemde ve sanal âlemde, örgütlü yaşamda, örgütsüz yaşamda doğrudan ya da dolaylı olarak,( herhangi bir şekilde ve herhangi bir nedenle ) ilişki, iletişim içinde olduğum, tanıdığım ya da hiç tanımadığım herkese, sınırları belli olan çok net bir mesajım vardır.
Maskeli yâda maskesiz olarak beni var etmek isteyenlere, yüze gülüp arkadan atanlara, karşı savaş açtım.
Özüyle, sözüyle bir olanlara, doğru ve doğal olanlara, yürekten alıp yüreğe verenlere, biz diyenlere kucak açtım.
BİZ DİYENLER KİM OLURSA OLSUN, NEREDE OLURSA OLSUN YETERKİ İNSAN OLSUN. O BENİM GÖNÜL DOSTUMDUR. VE GÖNÜL DOSTLARIMIZ LA 2012 BAHARINDA BURSA’DA KAPLI KAYA PARKINDA VE DERESİNDE ŞÖLENİMİZE VARDIR.
BİZ DİYENLER TÜRKİYENİN DEĞİL DÜNYANIN NERESİNDE OLURSA OLSUN ŞÖLENİMİZE DFAVETLİDİR
12/14/11
CHP’Sİ ÜZERİNE DÜŞEN TARİHİ GÖREV VE SORUMLULUK ÇOK BÜYÜKTÜR.
CHP’Sİ ÜZERİNE DÜŞEN TARİHİ GÖREV
VE SORUMLULUK ÇOK BÜYÜKTÜR.
Bölgemiz, ülkemiz, partimiz
üzerinde çok uzaklardan gelen akbabalar uçuşmaktadır. (Tıpkı bölgemizde ki
ülkelerde olduğu gibi,) zayıf anımızı bulduklarında başımıza çullanacaklardır.
2x2=4 tür
Bölgemizde, ülkemizde, partimizde
hiçbir gücün önüne geçemeyeceği değişim rüzgarı esmeye başlamıştır. Her geçen
gün, hafta, ay ve sene değişim rüzgarı şiddetini daha da artırmaktadır. Değişim
Ne zaman duracağını şimdiden kestirmek
olanaksızdır.
Değişim rüzgarında savrulmak
için, ortaklaştığımız değerler üzerinde, bu cennet vatanımız üzerinde ulusumuzla,
halkımızla, devletimizle, hükümetimizle, partililerimizle, silahlı, silahsız
örgütlü güçlerimizle bir bütün olmak zorundayız.
İçinden geçmekte olduğumuz bu tarihi süreçte
CHP’SİNE, dün olduğu gibi bugünde tarihi görev ve sorumluluklar düşmektedir. Tarihi
görev ve sorumluğunu yerine getirmediği takdirde, değişim rüzgarının şiddetine
dayanamayıp savrulmaktan kendini kurtaramayacaktır.
Akbabaları geldikleri yerlere
kovalamak için, değişim rüzgarının şiddetinden korunmak için, gün birlik ve
beraberlik günüdür. Gün her türlü kişisel çıkar ve menfaatleri, koltuk
kavgalarını bir kenara bırakıp dayanışma içine girme günüdür.
Ne demişti Shakespeare Olmak yada olmamak işte
bütün mesele budur.
YAZILARIMI OKYAN OKUYUCULARIMLA BİRAZ DERTLEŞMEK İSTİYORUM
YAZILARIMI OKYAN OKUYUCULARIMLA
BİRAZ DERTLEŞMEK İSTİYORUM
2010 Nisan ayında beri CHP hakkında, CHP’ örgütlerinin (daha çok yaşadığım il ve
ilçe) yapısı, işleyişi, çalışmaları eylem etkinlikleri hakkında kişisel
düşüncelerimi, önerilerimi,
eleştirilerimi sorularımı internet ortamında kesintisiz yazıyor ve
paylaşıyorum. İlgi ve dikkat çeken bazı yazılarımı yerel gazetelerimizin köşe
yazarları tarafından internetten alarak köşelerinde yayınlıyorlar.
Yine bazı yazılarıma İl başkanımız, milletvekilimiz, ilçe belediye
başkanımız, örgütlenmeden sorumlu genel başkan
yardımcımız (gereği yapılmasa a) yanıtlar
vermişlerdir. Sadece yazarak var olmuyorum. CHP’NİN bir üyesi, mahalle temsilcisi ve seçimlerde okul sorumlusu
olarak ve genelde yaptığım çalışmalardan ( yetkililerce ) övgü beğeniyle söz
edildiğini biliyorum.
Bu olumlu gelişmelerin yanında,
partimi, yönetim çalışmalarını, gurupları ve guruplaşmaları, eleştirdiğim, üst organlara
şikâyet ettiğim, parti içi meseleleri internet ortamında yazdığım gerekçesiyle birçok
kez uyarılara, ikazlara maruz kaldığımı,
akıl verenlerin yol gösterenlerin olduğunu da biliyorum
Büyük bir iddia ile söylüyorum ki,
yazdıklarımdan çok daha fazlasını yerel basın ve medya yazmaktadır. Zaten bilgi
ve haber kaynağımız basınımızdır. Basınımız olmasa (özel haber verilen üyelerin
dışında kalan) bir üyenin bilgi edinme şansı yok denecek kadar azdır. Onlardan biriside
benim.
Neden internet ortamında
yazıyorum çünkü CHP örgütlerinde bir üyenin örgüt toplantılarında konuşma ve hatta
soru sorma şansı yoktur. Çünkü örgüt ve üye toplantısı yapılmıyor. Yapanlarda disiplin
kuruluna veriliyor. Yazmadan önce sorunları parti yetkilileriyle konuş
diyorlar. Konuştuğum zaman da önemsemiyorlar, dikkate almıyorlar. Dilekçeyle soruyorum yanıt vermiyorlar.
Partimin değerlerine, kuruluş
felsefesine, ilkelerine, organlarına, organlarına
seçilenlere, üyelerine her zaman her ortamda her yerde saygım sevgim vardır. Bu
değerlere dil uzatacaklarında verecek cevabım vardır. Eleştirilerim tamamıyla anti
demokratik uygulamalara yöneliktir. Parti, tüzüğüne parti disiplinine, parti hukukuna
uymayan anlayış, zihniyet ve davranışlara yöneliktir.
Bu nedenledir ki şahsıma yapılan hiçbir
suçlama ikaz uyarı, somut belgeye dayanmaktadır. Suçlamalar uyarılar ikazlar Genel anlamdadır. Eleştiriyorsun şikâyet ediyorsun partiye zarar
veriyorsun vb. gibi.
Yemin ettim, söz verdim. CHP’DE var olduğum sürece hiç bir
zaman hiçbir gurubun içinde yer almayacağı,
etkili, yetkili, etiketli paralı kişilerin yanında olmayacağımı, bedeli, çok ağırda olsa, seçme ve seçilme şansım
engellense de, parti tüzüğü, parti ilke ve kuralları çerçevesinde özgür irademle
var olacağımı, Kimseden icazet almayacağımı, Aday olmam gerektiğinde özgür irademle
karar vereceğimi aylar öncesinden yazıp yayınladım.
Parti içi seçim sürecini ve özellikle
delege seçimlerinde uygulanacak yöntemleri gelişmeleri süreci dikkatle titizlikle
takip ediyorum.
12/13/11
İKİ DEĞİŞİM BİRİBİRİNDEN AKLA KARA GİBİ FARKLI
Her
sabah 6.45 – 7.00 arası eşimle birlikte evden çıkıyoruz. Yarım saat biraz yokuş
tırmandıktan sonra kaplı kaya deresine varmış oluyoruz. Kaplı kaya deresi
Uludağ’ın yamacında iki dağın arasında derin bir vadide ormanın içinde düz ovaya
doğru akıyor.
Dört mevsimin dördünde doğa,
doğal ortam içinde değişirken, muhteşem güzelliklerini cömertçe sergiliyor. Her
gün o güzellikleri doya, doya görüyoruz,
yaşıyoruz hissediyoruz. Her sabah
ruhumuz, bedenimiz, zihnimiz bayram ediyor. Ortalama bir saatlik yürüyüşte aldığımız
pozitif enerji bizi birçok stresten olumsuzluktan kesinlikle uzak tutuyor.
Bölge coğrafyamızda, ülkemizde
partimizde özellikle son iki yılda önüne geçilmez engellenemez değişimin içine
girdiğini görüyor, yaşıyor ve hissediyorum.
Öğleden sonraları partiye
gidiyorum. Günlük olayları, gelişmeleri,
konuşmaları insanları çok yakından izliyorum. ( varlıklarını ispatlamak isteyenlerin
arasında varlığımı fark eden olmasa da) çok kısa sürede O havanın, o atmosferin etkisi altına girmekten kendimi kurtulamıyorum.
Doğadan ve doğallıktan aldığım pozitif
enerjinin çok kısa sürede tükendiğini hissediyorum. Ruhumun bedenimin zihnimin stres içinde kaldığını
fark ediyor ve kendimi dışarı atıyorum.
Anlatmaya çalıştığım uyumu ve uyumsuzluğu,
güzelliği ve çirkinliği genelde her gün yaşıyorum. Yaşadıklarımı, düşüncelerimi duygularımı
sanal ortamda gönül dostlarımla paylaşırken huzur buluyorum. Çünkü gönül
dostalrımı hiç görmesem de, tanımasam da, sesini duymasam da, dokunmasam da,
çok uzaklarda olsalar da varlığımı fark ediyorlar. Yazılarımı okuyorlar, beğeniyorlar. Yorum
yazıyor.
Varlığımı fark eden, paylaşan, beğenen
yorum yazan gönül dostlarımı sevgiyle saygıyla selamlıyorum. 13.12.2011
ABOOOO BU KADARINA PES DİYORUM
ABOOOO BU KADARINA PES DİYORUM
Sevgili dostlarım demokrasiyi kuran, cumhuriyeti savunan CHP SİNDE biliyorsunuz parti içi seçim süreci başladı. Toplantılarda, kişisel sohbetlerde, eşitlik adalet özgürlük hak hukuk, demokrasi diye nutuk atanlar çoğaldı.
Hatırlıyor musunuz Süleyman Demirel’ in meşhur bir sözü vardı. Demişti ki kendim için bir şey istiyorsam namerdim.
CHP içinde kendini var etmek için nutuk atanlarda gözlerimizin içine baka, baka diyorlar ki, kendim için bir şey istiyorsam namerdim. Ne yapıyorsam eşitliği, adaleti, özgürlüğü, hakkı, hukuku, demokrasiyi savunmak için yapıyorum.
Bende diyorum ki, iyisin, hoşsun, hassın güzel diyrosun ama eşitliğin, adaletin, özgürlüğün, hakkın, hukukun, demokrasinin sözlük anlamlarını okumadan, öğrenmeden, öğretmeden uygulamaya koymadan bu dediklerini nasıl savunacaksın? ABOOOO BU KADARINA PES DİYORUM.
Sevgili dostlarım demokrasiyi kuran, cumhuriyeti savunan CHP SİNDE biliyorsunuz parti içi seçim süreci başladı. Toplantılarda, kişisel sohbetlerde, eşitlik adalet özgürlük hak hukuk, demokrasi diye nutuk atanlar çoğaldı.
Hatırlıyor musunuz Süleyman Demirel’ in meşhur bir sözü vardı. Demişti ki kendim için bir şey istiyorsam namerdim.
CHP içinde kendini var etmek için nutuk atanlarda gözlerimizin içine baka, baka diyorlar ki, kendim için bir şey istiyorsam namerdim. Ne yapıyorsam eşitliği, adaleti, özgürlüğü, hakkı, hukuku, demokrasiyi savunmak için yapıyorum.
Bende diyorum ki, iyisin, hoşsun, hassın güzel diyrosun ama eşitliğin, adaletin, özgürlüğün, hakkın, hukukun, demokrasinin sözlük anlamlarını okumadan, öğrenmeden, öğretmeden uygulamaya koymadan bu dediklerini nasıl savunacaksın? ABOOOO BU KADARINA PES DİYORUM.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)